ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
10 основних способів інтернет-реклами
Victor_PasykДата: Неділя, 27.05.2012, 13:11:29 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
10 основних способів інтернет-реклами


Як рекламуватися в інтернеті або 10 основних способів інтернет-реклами.

На цьому тижні один з Замовників задав нам «вічне питання»: «Добре, сайт в мене є. А клієнтів мало. Як мені рекламуватися в інтернет? »Вкотре, відповідаючи на нього, ми вирішили зробити невелику пам'ятку про рекламу в інтернет.

Як рекламуватися в інтернеті або 10 основних способів інтернет-реклами

1. Контекстна реклама - текстові блоки.
Найбільш популярні системи Яндекс.Директ і Бігун. Дозволяють почати рекламу сайту буквально за півгодини. Найефективніші майданчики - Яндекс, Рамблер, mail.ru і деякі тематичні сайти. У російському сегменті Google - тільки починає серйозно розвиватися.
2. Контекстна реклама - банери
Ефективна на великих пошукових системах - Яндекс, Рамблер, тематичних порталах. Підходить для розкручування бренду або конкретної події / товару. Наприклад - «ковзани зі знижкою 50%, до 1 березня. Щоб дізнатися адресу магазину - натисни сюди ».
3. Баннераня реклама в банерообмінних мережах.
Ефективна, в основному, для просування бренду. Дозволяє йому набриднути, показати, що він живий і розвивається.
4. Оптимізація і просування сайту.
Зробити сторінки сайту найбільш доречними (придатними) під відповідні запити. Метод цікавий тим, що сторінки залишаються нормальними, їх з інтересом дивиться відвідувач, а пошуковик їх ставить у першу десятку за запитом.
5. Ведення розсилки.
Під розсиланням розуміється не спам, а публікація новин, статей по темі сайту. Найпопулярніші сервіси для ведення розсилки - subscribe.ru, content.ru, maillist.ru. У деяких розсилок буває тисячі і десятки тисяч читачів. Успіх розсилок забезпечується тим, що всі читачі підписалися добровільно. Розсилка просуває сайт, приводить на нього зацікавлених читачів, формує постійну аудиторію.
6. PR-акції.
Публікації на новинних сайтах, тематичних порталах новин про події в фірмі, презентаціях, нові продукти. Дозволяють різко, але короткочасно підвищити популярність сайту.
7. Участь у спільнотах.
Фахівець компанії відповідає на питання відвідувачів форумів, співтовариств в блогах. Сам задає питання. Ефективно ведення форуму на своєму сайті.
8. Каталоги, дошки оголошень.
Приводять деяку кількість потенційний клієнтів, правда досить невелике. Найпопулярніші - знову ж таки каталоги пошукових систем: Яндекса, mail.ru, Aport.
9. Рейтинги сайтів.
Чим більше відвідувань у сайту, тим вище він піднімається в рейтингу. Найпопулярніші - rambler Top100, рейтинги лічильників spylog, hotlog. Але найбільшу користь сайту принесе участь в рейтингах на тематичних порталах. Такі є практично в усіх напрямках діяльності.
10. Обмін посиланнями.
Сайти близької тематики ставлять посилання один на одного. Крім користі для просування сайтів в пошукових системах, це призводить до приходу «тематичних» відвідувачів.
Ми привели тільки найпопулярніші способи реклами сайту в інтернет.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті