Victor_Pasyk | Дата: Неділя, 27.05.2012, 13:11:29 | Повідомлення # 1 |
 Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| 10 основних способів інтернет-реклами
Як рекламуватися в інтернеті або 10 основних способів інтернет-реклами.
На цьому тижні один з Замовників задав нам «вічне питання»: «Добре, сайт в мене є. А клієнтів мало. Як мені рекламуватися в інтернет? »Вкотре, відповідаючи на нього, ми вирішили зробити невелику пам'ятку про рекламу в інтернет.
Як рекламуватися в інтернеті або 10 основних способів інтернет-реклами 1. Контекстна реклама - текстові блоки. Найбільш популярні системи Яндекс.Директ і Бігун. Дозволяють почати рекламу сайту буквально за півгодини. Найефективніші майданчики - Яндекс, Рамблер, mail.ru і деякі тематичні сайти. У російському сегменті Google - тільки починає серйозно розвиватися. 2. Контекстна реклама - банери Ефективна на великих пошукових системах - Яндекс, Рамблер, тематичних порталах. Підходить для розкручування бренду або конкретної події / товару. Наприклад - «ковзани зі знижкою 50%, до 1 березня. Щоб дізнатися адресу магазину - натисни сюди ». 3. Баннераня реклама в банерообмінних мережах. Ефективна, в основному, для просування бренду. Дозволяє йому набриднути, показати, що він живий і розвивається. 4. Оптимізація і просування сайту. Зробити сторінки сайту найбільш доречними (придатними) під відповідні запити. Метод цікавий тим, що сторінки залишаються нормальними, їх з інтересом дивиться відвідувач, а пошуковик їх ставить у першу десятку за запитом. 5. Ведення розсилки. Під розсиланням розуміється не спам, а публікація новин, статей по темі сайту. Найпопулярніші сервіси для ведення розсилки - subscribe.ru, content.ru, maillist.ru. У деяких розсилок буває тисячі і десятки тисяч читачів. Успіх розсилок забезпечується тим, що всі читачі підписалися добровільно. Розсилка просуває сайт, приводить на нього зацікавлених читачів, формує постійну аудиторію. 6. PR-акції. Публікації на новинних сайтах, тематичних порталах новин про події в фірмі, презентаціях, нові продукти. Дозволяють різко, але короткочасно підвищити популярність сайту. 7. Участь у спільнотах. Фахівець компанії відповідає на питання відвідувачів форумів, співтовариств в блогах. Сам задає питання. Ефективно ведення форуму на своєму сайті. 8. Каталоги, дошки оголошень. Приводять деяку кількість потенційний клієнтів, правда досить невелике. Найпопулярніші - знову ж таки каталоги пошукових систем: Яндекса, mail.ru, Aport. 9. Рейтинги сайтів. Чим більше відвідувань у сайту, тим вище він піднімається в рейтингу. Найпопулярніші - rambler Top100, рейтинги лічильників spylog, hotlog. Але найбільшу користь сайту принесе участь в рейтингах на тематичних порталах. Такі є практично в усіх напрямках діяльності. 10. Обмін посиланнями. Сайти близької тематики ставлять посилання один на одного. Крім користі для просування сайтів в пошукових системах, це призводить до приходу «тематичних» відвідувачів. Ми привели тільки найпопулярніші способи реклами сайту в інтернет.
|
|
| |