Victor_Pasyk | Дата: П'ятниця, 25.05.2012, 00:15:00 | Повідомлення # 1 |
 Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| 10 помилок при розкручуванні сайту
Буду радий якщо цей матеріал допоможе хоч трохи розвіяти туман неписьменності, що навис над таким, безумовно перспективним, видом реклами, як search promotion. Шановні читачі. Готуючи цей матеріал, я свідомо вибудував його в ключі питань і відповідей. Займаючись search promotion послугами з 1999 року, я чув стільки абсурдних і неосудних тверджень по цій темі, як від самих іменитих діячів інтернету, так і від пересічних веб-майстрів, що писати розгорнуті статті, не провівши невеликого лікнепу, не вважаю для себе можливим.
Помилка 1. Ось щас візьму і напишу в keywords всі слова, які підходять по тематиці до мого сайту. Неправильне рішення. Потрібно чітко віддавати собі звіт в тому, що в тег META keywords, заноситься не ключові слова до сайту в цілому, а ключові слова до окремої сторінки. Створюючи величезну кількість слів, ви тим самим знижуєте їх віддачу окремо. Тобто, чим більше слів у META keywords, тим менше загальна релатівності сторінки. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем меблів, то найбільш підходящим варіантом для keywords, буде "продаж, меблі", а не "продаж, меблі, диван, крісло, шафа" Пишіть в META keywords тільки те, що дійсно підходить під зміст сторінки. А головне пам'ятайте, що стислість, сестра не тільки самізнаетекого.
Помилка 2. Якщо я, де ні будь в keywords, напишу porno або mp3, то сторінка неодмінно стане моторошно релатівності.
Є таке поняття, як keywords frequecy. У перекладі на російську - частота повторення ключових слів. Абсолютна більшість пошукових систем, використовують для визначення релатівності сторінки, саме цей показник. Давайте візьмемо вищенаведений приклад і порахуємо keywords frequency для обох випадків.
1. "Продаж, меблі" Усього слів - 2, частота слова продаж - 2, частота слова меблі - 2.
2. "Продаж, меблі, диван, крісло, шафа" Всього слів - 5, частота слова продаж - 5, частота слова меблі - 5. Частоти з'ясовуються за дуже простою формулою: загальна кількість слів / кількість повторень потрібного слова (2/1 у першому варіанті і 5/1 у другому).
Тепер ми чітко бачимо, що частота першого варіанту, більш ніж в два рази перевищує частоту другого. Значить сторінка з ключовими словами "продаж, меблі" буде більш ніж в два рази релатівності сторінки з ключовими словами "продаж, меблі, диван, крісло, шафа".
А тепер уявіть, що ви впіхнете в keywords ще й porno з mp3. Смію вас запевнити, що підсумок буде більш ніж плачевний.
Помилка 3. Використання в теге title, хитромудрих значків, типу <> |, Зачаруй користувачів та підвищить відвідуваність сторінки.
Ні. Користувач, переглядаючи списки знайденого за його запитом, в першу чергу натисне на посилання, які здадуться йому найбільш зрозумілими. До того ж, створюючи сторінку із заголовком типу: "<|", ви знижуєте релатівності заголовка (див. Помилка 2).
Намагайтеся створювати для ваших сторінок зрозумілі назви і до вас потягнуться люди.
Помилка 4. Та яка різниця, під якою назвою індексувати сайт в каталогах!
Якщо вам плювати на відвідуваність вашого сайту, тоді дійсно ніякої. Але так як ви читаєте цю статтю, то під таку категорію користувачів ви не підпадаєте.
Насправді індексація в каталогах, з точки зору залучення цільової аудиторії, набагато більш ефективна, ніж індексація в пошукових машинах (я маю на увазі саме просту індексацію, без застосування bridge-paging, doorway та інших специфічних прийомів).
Відвідувач каталога, перш ніж перейти на що цікавить його сайт, має можливість прочитати його опис, подивитися на тематику сайту і скористатися рядом інших цікавих функцій. Відвідувач, так би мовити може прицінитися і зробити на 100% обгрунтований вибір. І вже якщо ваш сайт його не розчарує, то постійний відвідувач у вас в кишені (ну або ви у нього).
А тепер спробуйте згадати, яким чином інтернет-каталоги будують списки зареєстрованих в них сайтів? Можете довго не мучитися, все, абсолютно по-різному. Одні по релатівності, інші по відвідуваності, треті просто за алфавітом.
Сподіваюся, що зміг донести до вас загальну ідею. Індексуйте сайт в каталозі, даючи йому таку назву, яка буде найбільш ефективно взаємодіяти з пошуковою машиною каталогу.
Тобто бажано з перших букв алфавіту, з використанням ключових слів і т. п.
Помилка 5. Не буду бруднитися, навіщо мені індексувати сайт в аматорських каталогах?
Я не буду говорити гучних слів про те, як важливо підтримувати якісні аматорські проекти, немає. У цій статті я, перш за все, допомагаю вам розкрутити саме ваш сайт. Але подумайте самі, рунет занадто малий, для того, щоб ігнорувати його окремі частини.
Чим менше відвідувачів у каталога (природно в розумних межах), тим більш вигідно попадання на його сторінки. Затвердження на перший погляд парадоксальне, але задумайтеся про ефект "непотрібного шуму".
Припустимо, що каталог з доменним ім'ям www. *. Com.ru, відвідують лише 50 осіб на добу і в його базі даних всього 200 - 300 посилань. Тепер порівняємо його з каталогом List.Ru. Я не буду приводити конкретних цифр. І без них зрозуміло, що обсяг Ліста набагато більше "нашого" каталогу.
Але, спробуйте знайти що-небудь спочатку в одному, а потім в іншому. Якщо ваш запит досить конкретний, то перший сайт видасть вам не більше десятка посилань і переглянути їх усі буде досить легко. У випадку з List.Ru, пара сотень посилань вам забезпечена. Далі другої сторінки в списку знайденого ви, швидше за все не підете.
Ну а тепер ми знову уявімо, що ваш сайт зареєстрований і в першому каталозі, і в другому. Представили? Читайте попередній абзац. Звідки у нас, швидше за все, прийде цільової користувач?
Звичайно все, що я тут виклав - суперечливе. При реєстрації в аматорських каталогах потрібно детально їх вивчати і працювати тільки з тими, які зможуть дати вам прийнятне кількість "правильних" відвідувачів.
Помилка 6. Все одно в Yahoo! не візьмуть, навіть намагатися не буду.
Дивно, за моїми даними, в Yahoo! взяли стільки сайтів, скільки немає в жодному іншому інтернет-каталозі.
Насправді в Y! проникнути не так вже й складно, проте цензори цього каталогу пред'являють досить жорсткі вимоги до сайтів, які намагаються в нього потрапити.
Ось список основних критеріїв, яким повинен задовольняти ваш сайт:
1. Нормальне доменне ім'я (*. Ru, *. Com, друге краще) 2. Якісний дизайн (це, до речі, ставитися і до сайтів в Y! Не прагнуть) <3. Зручна навігація (навіть не навігація, а юзабіліті в цілому) 4. Англійська контент (бажано, але не смертельно)
А головне, сховайте всі doorway сторінки подалі і частіше нагадуйте про себе цензорам. Є шанс, що ви їх дістанете і ваш сайт, нарешті, потрапить в їхній каталог.
Помилка 7. У мене купа тексту на сторінці, вони напевно буде самою релатівності.
Що зручно користувачеві, то, на жаль, не завжди зручно роботу пошукової машини. При такому підході до справи спрацьовує ефект описаний в омані 2.
Що тут варто порекомендувати ... Якщо keyword frequency у ваших текстах злітає в небеса, спробуйте розбити весь матеріал на декілька сторінок. Якщо ніяк, то оптимізуйте. Адже теги description, title, keywords і навіть b з h1, придумані не просто так.
Як вдалий приклад в області оптимальної підгонки keyword frequency, хочу виділити епохальний працю під назвою "Путін, який живе на даху". Знімаю капелюха перед талантом і почуттям гумору його укладачів.
Помилка 8. Я використовую фрейми, тому не буду навіть намагатися проіндексувати свій сайт.
Висловлювання із серії - "Навіщо мені митися, все одно колись забруднюся".
Насправді проблема з фреймами вже давно вирішена. Її можна придушити, як засобами сервера, так і звичайними програмними. Якщо перше вам може бути недоступне, то вже 3 рядки на JavaScript, ви в HTML код свого сайту вставити зможете.
І ще, не варто недооцінювати сайти з фреймами, по суті, це bridge-paging без обману. Ви можете створювати скільки завгодно складні title елементи для своїх сторінок, без втрат в естетичній частини (все одно відвідувачі ваших заголовків не побачать).
Помилка 9. Методології, концепції, дослідження. А я візьму і запхав в title, слово porno, раз отак 200!
Можете сміливо розраховувати на те, що в парочці пошукових систем ваш сайт все-таки зареєструють.
Якщо ви думаєте, що солідні маркетингові компанії проводять багатомісячні дослідження заради власного задоволення, то смію вас запевнити, це не так (не зовсім так).
Існує таке поняття, як spamdexing. Перевірка вашої сторінки на спам (яким ваше оману і є). Якщо б пошукові машини не використовували spamdexing, то за кілька тижнів, вони б перетворилися у віртуальні помийні відра.
Що б цього не сталося, вони (пошукові машини), дивляться на HTML код вашої сторінки і перевіряють, чи не використовуєте ви заборонених прийомів.
До числа таких, можна віднести стандартні: 1. Пишемо ключові слова білим по білому. 2. Пишемо ключові слова чорним по білому, але таким шрифтом, щоб текст був схожий на пунктирну лінію. 3. Задаємо такий META refresh, щоб користувачі не змогли прочитати жодної букви.
Ще можна виділити кілька маловідомих "закритих" прийомів: 1. Швидкий редірект на JavaScript. 2. Придушення візуальних тегів (H1, B, STRONG) за допомогою HTML або CSS. 3. Створення keyword frequency прагне до одиниці.
Загалом, існує безліч прийомів, які ставлять вашу сторінку в чорний список, що загрожує відмовою в індексації всьому сайту. У всіх пошукових систем свої секрети. І саме з цього - методології, концепції, дослідження.
Помилка 10. Важкувато, банерна реклама піди дешевше і вигідніше буде.
Не зовсім так, навіть зовсім не так.
Одна, правильно створена, сторінка, проіндексована всього в одній пошуковій машині, приводить на сайт, як мінімум 20 людей на тиждень. Зауважимо, що це direct hit, цільова аудиторія, люди які дійсно цікавляться саме вашими послугами, а не різними частинами тіла Памелли Андерсон.
Наведу простий приклад. Вузол, зі спеціально створеними сторінками - 50 сторінок на 50 ключових слів, для 3 пошукових машин. Разом 150 сторінок (якщо уявити що для кожної машини і кожного ключового слова ми будемо створювати окрему сторінку). 150 сторінок множимо на 20 відвідувачів на тиждень, отримуємо 3000 унікальних користувачів. І так кожну тиждень протягом багатьох місяців. Звичайно, отримана цифра абстрактна, але вона дуже добре показує всю міць розкрутки через пошукові системи.
Спробуйте порахувати, скільки можна заощадити, рекламуючи таким способом. Якщо ви збираєтеся залучати тільки цільову аудиторію і отже будете купувати рекламу на спеціалізованих майданчиках за середньою ціною $ 2 - $ 5 за 1000 показів з CTR банера в 2%, то тижнева сума буде досить велика.
І ще один безперечний плюс. Search promotion, частиною якого є ваша сторінка, на практиці навіть не асоціюється з рекламою. Користувач пошукової системи не очікує каверзи, він розслаблений, саме час подолати його стійкі психологічні бар'єри, виставлені підсвідомістю на всю рекламну продукцію.
Ось власне і все, що я хотів сказати. Звичайно, існує маса цікавих тем, але в рамки однієї статті укласти все неможливо. Буду сподіватися, що зможу пересилити свою лінь і підготувати для вашої уваги ще декілька оглядів.
|
|
| |