Схема аналізу виховної роботи класним керівником
1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
-
загальні відомості про учнів та їх сім’ї;
- суспільна та пізнавальна активність;
- відповідальність за загальну справу;
- самодисципліна;
- уміння переборювати труднощі; культура поведінки в школі і дома;
- працьовитість;
- повага до законів, символів державі.
2.Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (
аналіз причин невиконання тих чи інших з них)
3.Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувались в учнів)
4.Аналіз використовуваних методів(власного прикладу, переконання, вимого, стимулювання ,доручення, бесіди, пояснення, ігри, змагання)
5.Аналіз використовуваних форм виховної роботи(класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ)
6.Аналіз умов виховання:
-
санітарно – побутових;
- гігієнічних;
- естетичних;
- природничих;
- соціально – культурних;
7.Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу
(рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
- системи суспільних відносин в школі;
- особистості вчителя;
- системи учнівського самоврядування
(визначення його ефективності)
8.Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
- з учнями , схильними до девіантної поведінки;
- з обдарованими дітьми;
9.Аналіз роботи з батьками;
- взаємодії;
- проведення батьківських зборів, їх результативність.
10.Аналіз результатів виховної роботи:
- визначення реального рівня виховання;
- визначення ступеня відповідності реальних результатів і поставлених цілей;
- характеристика динаміки змін рівня вихованості за роками навчання.