Методична робота з педагогами
У закладі працює шкільне методичне об’єднання класних керівників. Робота методичного об`єднання класних керівників спрямована на виявлення творчого потенціалу учителя, класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально – виховних завдань і творче співробітництво педагогів.
Методичне об`єднання працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 кл ЗНЗ.
Проблемною темою, над якою працюють члени ШМО класних керівників, є
: «Проектна система виховної роботи як спосіб організації життєдіяльності учнів у школі».
Робота методичного об`єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.
Під час роботи над проблемними питаннями в системі методичного забезпечення основну увагу спрямовано на виконання таких завдань:
• Підвищення практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховній діяльності;
• Вироблення єдиних вимог у вирішенні найпринциповіших питань практичної реалізації особистісно -зорієнтованих виховних технологій, забезпечення системності в роботі;
• Вироблення в педагогів умінь і навичок застосування науково – теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
• Ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
• Впровадження в систему підготовки педагогічних кадрів активних форм роботи: рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів тощо.
На засіданнях методичного об’єднання розглядаються і аналізуються питання: «Робота класного керівника з пофілактики насилля в сімї та учнівському середовищі», «Відвідування уроків та виховних заходів класних керівників, які працюють у першому та п’ятому класах в рамках адаптації учнів», «Організація роботи органів шкільного самоврядування», «Активізація роботи учнівського самоврядування, залучення учнів до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи», «Система роботи класного керівника з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських колективах», 2Робота класних керівників з громадянсько – патріотичного виховання учнів», « Співпраця класних керівників та бібліотекаря по збереженню книжкового фонду в рамкаї акції «Живи, книго!», «Фізичне вдосконалення, розвиток потреб у здоровому способі життя, вироблення відповідного ставлення до свого здоров’я.» та ін.
З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу адміністрацією закладу розроблено та запроваджено єдину форму планів виховної роботи класних керівників. Класними керівниками школи складені змістовні плани роботи з учнівськими колективами відповідно єдиного зразку. Адміністрацією закладу здійснюється дієвий контроль за станом виховної роботи у школі.
Позитивною тенденцією останніх років є те, що класні керівники та керівники гуртків стали активніше використовувати інформаційно-комунікативні технології при проведенні класних годин, звітів про роботу, презентацій свого досвіду.
Найактивнішими класними керівниками в цьому навчальному році були Коровіна О.С., Єрмак В.І, Зінькова Н.В., Кіріян В.Г.
Але поряд з досягненнями учнівського та педагогічного колективів, є певні недоліки:
- низький рівень роботи з класними активами (Тарасенко Н.А., Григор’єв Є.В.)
- недостатній рівень роботи учнівського самоврядування у класних колективах.