ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА - СЦЕНАРІЙ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Дійові особи:
Дорослі
Фея
Валентинка
Кіт Леопольд
Білий мишеня
Чорний мишеня.
Реквізит:
повітряні кулі: білі і червоні.
Валентинка.
Привіт, друзі! Я Фея любові і дружби - Валентинка. У мене таке ім'я тому, що я господиня свята - Дня святого Валентина, дня всіх закоханих.
Ви вже здогадалися якого свята присвячена наша зустріч? Хотілося б, щоб вона допомогла вам міцніше подружитися і підняти настрій. У нас прийнято вважати, що одні лише дорослі мають право закохуватися, а над дітьми можна жартувати: "Тили-тили-тісто!" Тільки це нерозумно і некрасиво, бо любов може наздогнати людину навіть в дитячому саду. І такій людині можна тільки позаздрити, адже все життя його відразу висвітлюється цим кращим у світі почуттям.
І я сміливо можу стверджувати, що це і ваше свято. Навіть зможу довести, що все тут закохані.
От скажіть мені наприклад:
Ви любите своїх батьків?
А хтось любить свою кішку?
А у вас є улюблена книга?
І, напевно, багато хто любить дивитися мультфільми і їсть холодне морозиво?
Що й слід було довести! Ви всі тут закохані! Думаю, всі зі мною погодяться, що кохання - найголовніше почуття на світі, бо без любові не було б життя. Якби ваші бабусі і дідусі в свій час не полюбили б одне одного і не одружилися, уявіть що б тоді сталося? Не народилися б ваші тата й мами, без них не було б і вас! Але, на щастя, все в свій час закохувалися. І наше з вами існування - найкращий доказ того, що любов існує.
Пора розпочинати наше свято!
(У аудіозаписі звучить стукіт людського серця.)
Валентинка.
Чуєте? Це б'ється серце людини. А знаєте, коли воно б'ється найсильніше? Коли людина закохана і коли його теж люблять. Скажіть мені, будь ласка, кого ви любите більше всього на світі? (Діти відповідають). Чудово! Раз ви любите, і, я впевнена, вас люблять теж, значить, це ваше свято. Тому сьогодні будемо веселитися, жартувати, сміятися, влаштовувати конкурси і забавні змагання. І, безсумнівно, на нашому святі повинна царювати тільки дружба. Ви згодні? (Відповідь дітей). А почнемо ми наше свято прекрасним танцем - "Вальсом дружби".
(Діти танцюють "Вальс дружби". Потім сідають на місця. Звучить аудіозапис пісні "У будинку вісім дріб шістнадцять».) До зали вбігають мишенята-Чорний і Білий.
Білий мишеня.
Леопольд, виходь!
Чорний мишеня.
Виходь, підлий боягуз!
Валентинка.
Як? На нашому святі такі слова?
Білий мишеня.
А що таке? Нам потрібен Леопольд, цей боягузливий котішка!
Чорний мишеня.
Де цей Леопольдішка? Хвіст за хвіст! Леопольд, виходь!
Валентинка.
Тут кота Леопольда немає. Не заважайте нам, будь ласка, проводити свято.
Білий мишеня.
Чорний, пішли звідси, тут нам робити нічого.
Чорний мишеня.
Пішли! Ми все одно його знайдемо.
Йдучи, миші весь час повторюють: "Леопольд, виходь! Виходь, підлий боягуз!". З других дверей залу з'являється кіт Леопольд, захекавшись, вибігає в центр залу.
Леопольд.
Доброго дня, діти! Я знаю, у вас свято, мені не хотілося б вам заважати. Але я не знаю, куди сховатися від цих настирливих мишенят. Вони мені проходу не дають: дражняться, злорадствують. Що з ними робити, розуму не прикладу ... Може бути, ви знаєте якийсь засіб від їх шкідливості і злості? (Діти пропонують свої варіанти виходу з цієї ситуації).
Валентинка.
Леопольд, по-моєму, єдиний засіб, який перевиховає цих неприборканих мишенят, - це дружба.
Леопольд.
Якби ви знали, скільки разів я їм пропонував: "Хлопці, давайте жити дружно!", - Але, на жаль, все марно ...
Валентинка.
А от сьогодні ми повинні навчити їх, у що б то не стало дружити і любити своїх ближніх. У нас сьогодні такий чудовий свято - День святого Валентина, день любові і дружби.
Леопольд.
Ви думаєте, сьогодні це вийде?
Валентинка.
Я просто впевнена.
Звучить аудіозапис пісні "Хвіст за хвіст", в зал знову вбігають мишенята, вони агресивно налаштовані. Мишенята наступають на кота.
Білий мишеня.
Так, не сховаєшся, підлий боягуз!
Леопольд.
Хлопці, давайте жити дружно!
Білий мишеня.
Ні за що!
Чорний мишеня.
Ніколи!
Леопольд (звертаючись до Валентинки).
Ну що я вам казав?
Валентинка.
Мишенята, стривайте, ваш Леопольд - нікуди не дінеться. Чи не хочете ви взяти участь у веселих іграх і змаганнях разом з нашими дітьми?
Білий мишеня (показуючи на Леопольда).
А він точно нікуди не дінеться?
Валентинка.
Звичайно, він теж буде гостем нашого свята.
Білий мишеня.
Чорний, ти як?
Чорний мишеня.
Грати я люблю! Я не проти.
Білий мишеня.
Добре, ми залишаємося.
Валентинка.
Мишенята, а можна вам довірити дуже важливу і відповідальну роль?
Білий і Чорний мишенята (переглядаючись).
На-а-ам?!
Валентинка.
Так-так, саме вам. Ми з Леопольдом будемо організовувати різні ігри, конкурси, змагання і після кожного конкурсу буде обрано кращу пару. Аоцінювати нашу конкурсну програму буде журі у складі :
Миші.
Згодні!
Валентинка.
Тоді ми починаємо! І перша гра – для розминки.
Игра-сближалка "Здравствуй, друг!"(Пари виходять.)
(Грают в парах, повторює слова за ведучим і виконує рухи).
Здравствуй, друг! (за руку вітаємося)
Как ты тут? (взять за мочку вушка партнера)
Я скучал, (по плечу рукой похлопати)
Ты пришел - (двумя руками разводимо, показуючи на партнера)
Хорошо! (обнялись)
Наступний конкурс на уважність. Мені потрібні пари.
Умови конкурсу: станьте навпроти один доного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами. Запитання для дівчат:
Якого кольору сорочка у вашого партнера?
Чи є годинник на руці?
Якого кольору волосся?
Запитання до хлопців.
Яка зачіска у вашої дівчини?(коротка, довга)
Чи є каблучка, сережки в дівчини?
В що одягнена дівчина?(в брюки чи в спідницю).
Молодці, познайомилися. Кожній парі за співпалу відповідь нараховується 1 бал.
Валентинка. Добре, молодці, добре справились їз завданням.
Леопольд.
Наступна гра - для самих швидких і уважних.
ГРА «ТАНЕЦЬ З МЯЧЕМ».
На сцену запрошуються пари. Кожна пара отримує повітряну кульку. Зараз буде звучати музика , а вам потрібно затанцювати танок утримуючи кульку лобами. Виграє та пара, яка довше вдержить кульку.
Валентинка.
А зараз настав час музичної паузи. Запрошую всіх навеселий танок "УТЯТ".
(Танець «Утят»)
Леопольд.
Хлопці, я люблю музику, особливо дитячі пісеньки. І тому пропоную вам конкурс під назвою "Музична вгадай-ка".
Конкурс "Музична вгадайка".
I частина.
Беруть участь 5-6 дітей. Їм дають в руки по дзвонику. Звучать 5-6 уривків з відомих дитячих пісеньок. Після кожного прозвучало уривка діти, які дізналися цю пісеньку, повинні задзвонити у дзвіночок. Хто першим це зробить і правильно назве пісеньку, отримує "нотку". Виграє той, хто набрав більшу кількість "ноток".
Переможці конкурсу та утворюють третю дружну пару. Мишенята її нагороджують.
Валентинка.
Ми сьогодні багато говоримо про дружбу. Але про неї можна ще і заспівати. Правда?
Леопольд.
Хлопці, у вас такий чудовий свято. Мені теж хочеться вам сьогодні зробити що-небудь приємне на знак нашої з вами дружби. Я приготував вам невеликі сувеніри-листівки. (Шукає по кишенях). Але де ж вони?
Білий мишеня.
Та ось вони, твої сувенірчики!
Чорний мишеня.
Отримуй свої листівочки!
(Віддають коту листівки, розрізані кожна на 4 частини.)
Леопольд.
Неподобство! Мої листівки! Що ви з ними зробили і навіщо?
Білий мишеня.
Розрізали на шматочки.
Чорний мишеня.
Нам так більше подобається.
Леопольд.
Які ж ви бешкетники! І що мені тепер робити з цими шматочками?
Мишенята.
А що хочеш.
Валентинка.
Я знаю, що з ними робити. Ми зараз проведемо гру. Леопольд, скільки у тебе було листівок?
Леопольд.
Десять.
Валентинка.
Значить, у цій грі у нас буде брати участь 10 дітей (запрошує 10дітей).
Гра-змагання "Збери листівку".
Для гри потрібні 10 листівок, розрізаних на 4 прямокутника. Беруть участь 10 дітей. Кожному в руки дається одна з частин однієї откриткі.Остальние частини листівок упереміш розкидані по підлозі. Завдання учасників - знайти відсутні 3 Частковий листівки, зібрати її. Два учасника, першими справилися з цим завданням, стають переможцями і утворюють четверту дружну пару. Мишенята її нагороджують.
Валентинка.
Отже, друзі, наше свято підійшов до найголовнішого моменту. В результаті різноманітних ігор, конкурсів, змагань у нас визначилися пари-переможниці. Їх чотири.
Мишенята.
Це ми?
Валентинка.
Ви?! А втім, чому б і ні? Добре. Ми просимо пари-переможниці і вас, Мишенята, вийти на середину залу. Наш жартівливий конкурс називається "Всі ми ділимо навпіл". Це конкурс танців, у якому потрібно вбиратися. У що? У спідничку.
Конкурс "Всі ми ділимо навпіл"
Валентинка.
Ці хлопці сьогодні у нас на святі завойовують звання "Найбільш дружна пара". Привітаємо переможців.
Білий мишеня.
Нам так подобається ваш чудове свято!
Чорний мишеня.
Тут так весело. Тут все так добре один до одного ставляться.
(Білий мишеня щось шепоче на вухо Чорному.)
Чорний мишеня.
Давай! (Тікають із залу).
Валентинка.
Ви куди?
Мишенята.
Ми зараз, ми скоро!
Леопольд.
Ці мишенята такі непередбачувані.
Валентинка.
А, по-моєму, вони стали трохи краще і добріше.
Під музику в зал входять мишенята. У Білого - зв'язка червоних повітряних куль, біля Чорного - білих.
Білий мишеня.
Хлопці, а це вам подарунок!
Чорний мишеня.
Від усієї душі!
Білий мишеня.
Леопольд, і тобі теж! (Вручають Леопольду по одній кульці).
Леопольд.
Спасибі, друзі!
Мишенята.
Леопольд, давай жити дружно!
Леопольд.
Звичайно, я буду з вами дружити. І ви, хлопці, дружите, любіть, цінуйте один одним. На землі стане більше добра, тепла і любові, поки звучать чарівні слова.
Все.
Хлопці, давайте жити дружно!
Валентинка.
З Днем святого Валентина!
Діти танцюють з червоно-білими кульками під будь-яку пісню про дружбу і кохання. В групах після свята можна влаштувати чаювання з випічкою у формі сердечок.
чайник що кипить;
пискуна комара;
ледачого кота;
злу собаку;
веселу мавпу;
зацікавлене цуценя;
дресированого дельфіна