Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
Трудове виховання є системою виховних впливів, мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності. Високий рівень її розвитку передбачає оволодіння особистістю загальними основами наукової організації праці, вмінням ставити мету, планувати її досягнення, організову¬вати своє робоче місце, раціонально розподіляти сили і засоби досягнення бажаного результату, аналізувати процес і наслідки власних трудових зусиль, вносити необхідні корективи.
Основні заходи, які були проведені на реалізацію завдань ціннісного ставлення до праці в закладі: акція «Я – господар школи» ( благоустрій території школи), трудові десанти „Нехай сяє чистотою наша школа дорога", «Перетворимо школу на квітучий сад», години спілкування: "Праця годує, а лінь марнує" , "Цінуймо працю інших", "Всі професії потрібні ...";тематична виставка «Калейдоскоп професій», конкурс малюнків «Мама, тато на роботі», класні години за темою «Є така професія – вчити дітей», проводиться робота по озелененню класних кабінетів, робота на навчально – дослідних ділянках.
Заклад брав участь у проведенні районного місячника профорієнтації.
Під час проведення роботи учням прищеплюються навички раціональної власної учбової праці, свідомої трудової дисципліни під час чергування, лабораторних і практичних робіт, виховання дисциплінованості, організованості, бережливого ставлення до суспільної і приватної власності, природних багатств, створення умов для розуміння учнями ролі праці у житті.