Посібник містить матеріали, присвячені використанню різних методів для підвищення ефективності навчання на уроках хімії. В ньому розглянуто вплив рейтингової системи оцінювання на формування ключових компетентностей учнів та методики стимулювання навчально-пізнавальної діяльності. Докладно проаналізовано застосування методу проектів та ігрової діяльності на уроках хімії. Матеріали посібника можна використовувати для викладання курсу хімії в 7–11 класах та в позакласній роботі.
Змicт українською мовою
Бездробна Г. І. Формування ключових компетентностей учнів з використанням рейтингової системи оцінювання на уроках хімії в 7-х класах 3
Богданова В. Я. Інтеграція знань з хімії та біології на прикладі підручника біології для 7 класу 36
Босецька Т. К. Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності на уроках хімії 47
Кірдогло Л. П. Застосування методу проектів у особистісно орієнтованому навчанні дітей хімії. З досвіду роботи над власним проектом «Розвідка-контррозвідка, або Хімічна криптографія» 67
Кратасюк Л. І. Ігрова діяльність на уроках хімії 84
Відомості про авторів 107
Содержание на русском языке
Формирование ключевых компетентностей учащихся с использованием рейтинговой системы оценивания на уроках химии в 7-х классах 3
Интеграция знаний по химии и биологии на примере учебника биологии для 7 Классa 36
Методы стимулирования учебно-познавательной деятельности на уроках химии 47
Применение метода проектов в личностно ориентированном обучении детей химии. Из опыта работы над собственным проектом «Разведка-контрразведка, или Химическая криптография» 67
Игровая деятельность на уроках химии 84
Сведения о авторах 107