Передмова
Календарне планування
Вступ
Урок № 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини
Усна народна творчість
Урок № 2. Українські історичні пісні. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
Урок № 3. Історичні пісні «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк»
Урок № 4. Історичні пісні «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»
Урок № 5. Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой, не ходи, Грицю…»
Урок № 6. Виразне читання напам’ять пісень Марусі Чурай
Урок № 7. Українські народні думи. «Маруся Богуславка»
Урок № 8. Українська народна дума «Буря на Чорному морі»
Урок № 9. Художні особливості українських народних дум.
Урок № 10. Позакласне читання. «Українські історичні пісні та народні думи»
Урок № 11. Тематичне оцінювання. «Вступ. Усна народна творчість»
З давньої української літератури
Урок № 12. Давньоруська пам’ятка, перлина українського ліро-епосу «Слово про похід Ігорів»
Урок № 13. «Слово про похід Ігорів». Сюжет, особливості композиції
Урок № 14. «Слово про похід Ігорів». Образи руських князів, князівни Ярославни та узагальненого образу Руської землі.
Урок № 15. «Слово про похід Ігорів». Наскрізна ідея патріотизму. Фольклорні мотиви. Роль пейзажу. Поетичність мови. 70
Світ української поезії
Урок № 16. Т. Шевченко. Життя і творчість. Поезія «Думи мої, думи мої…» .
Урок № 17. Т. Г. Шевченко. «Ой три шляхи широкії»
Урок № 18. Т. Г. Шевченко. «Мені однаково, чи буду», «Минають дні, минають ночі»
Урок № 19. Т. Г. Шевченко. Виразне читання віршів напам’ять.
Урок № 20. Система віршування: силабо-тонічне віршування, віршовий розмір
Урок № 21. І. Франко. «Іван Вишенський»
Урок № 22. І. Франко. Поема «Іван Вишенський»
Урок № 23. І. Франко. Образи, художні особливості поеми «Іван Вишенський»
Урок № 24. Тематичне оцінювання. «„Слово про похід Ігорів”, поетичні твори Т. Шевченка, І. Франка»
Урок № 25. Леся Українка. Огляд життя і творчості
Урок № 26. Леся Українка. Поезії «Хотіла б я піснею стати», «Ви щасливі, пречистії зорі»
Урок № 27. Леся Українка. «Давня весна»
Урок № 28. Леся Українка. «Давня казка»
Урок № 29. Леся Українка. «Давня казка». Образи та ідеї поеми
Урок № 30. Леся Українка. «Давня казка». Виразне читання напам’ять.
Урок № 31. В. Сосюра. «Любіть Україну!».
Урок № 32. В. Сосюра. «Любіть Україну!». Читання вірша напам’ять
Урок № 33. В. Сосюра. «Сад» («В огні нестримної навали…»), «Васильки»
Урок № 34. Б. Олійник. «Вибір»
Урок № 35. Б. Олійник. «Ринг»
Урок № 36. Тематичне оцінювання. «Творчість Лесі Українки, В. Сосюри, Б. Олійника.»
Урок № 37. В. Підпалий «Тиха елегія»
Урок № 38. В. Підпалий. «Запросини»
Урок № 39. І. М алкович. «Свічечка букви „Ї”»
Урок № 40. І. М алкович. «Музика, що пішла», «Із янголом на плечі»
Урок № 41. І. М алкович. «Із янголом на плечі». Розповідь вірша напам’ять
Національна драма
Урок № 42. І. К. Карпенко-Карий. Огляд життя і творчості. Театр «корифеїв»
Урок № 43. І. Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч»
Урок № 44. І. Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи
Урок № 45. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання образів героїв п’єси
Урок № 46. Позакласне читання. Остап Вишня. «Мисливські усмішки»
Урок № 47. Тематичне оцінювання. «Твори В. Підпалого, І. М алковича, І. Карпенка-Карого.»
З української прози
Урок № 48. М. Коцюбинський. Короткий огляд життя і творчості письменника. Повість «Дорогою ціною»
Урок № 49. М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття.
Урок № 50. М. Коцюбинський. Повість «Дорогою ціною». Образи твору, художня майстерність автора.
Урок № 51. О. Назарук. Повість «Роксоляна».
Урок № 52. О. Назарук. «Роксоляна». Проблема кохання і служіння народові в історичній повісті
Урок № 53. О. Назарук. «Роксоляна». Перша подорож Роксоляни на прощу
Урок № 54. О. Назарук. «Роксоляна». Художні особливості твору, образи героїв, художня майстерність автора.
Урок № 55. В. Дрозд. Повість «Ирій»
Урок № 56. В. Дрозд. «Ирій» — химерна повість про неповторний _світ юності, про вічне і швидкоплинне в житті людини.
Урок № 57. В. Дрозд. Алегорично-химерна повість В. Дрозда «Ирій». Нове художнє освоєння проблем сучасності.
Урок № 58. В. Дрозд. Оповідання «Білий кінь Шептало».
Урок № 59. В. Дрозд. Оповідання «Білий кінь Шептало».
Урок № 60. Тематичне оцінювання. «Проза М . Коцюбинського, О. Назарука, В. Дрозда
Український гумор і сатира
Урок № 61. В. Самійленко. «Патріоти»
Урок № 62. В. Самійленко. «Ельдорадо»
Урок № 63. Є. Дудар. «Слон і мухи»
Урок № 64. Є. Дудар. «Лісова казка», «Червона Шапочка».
Уроки № 65–66. Позакласне читання. «Свято гумору»
Урок № 67. Тематичне оцінювання. «Український гумор і сатира»
Уроки № 68–69. Література рідного краю
Урок № 70. Повторення й узагальнення вивченого
Література