ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 5 клас


Усі уроки природознавства. 5 клас


Назва: Усі уроки природознавства. 5 клас 
Автор: Ковтонюк Л.В. 
Видавництво: Основа 
Рік видання: 2013 
Кількість сторінок: 320 
Формат|Якість файлу: pdf (e-book) 
Розмір файлу: 2.2 mb
Мова: українська

У посібнику подано докладні розробки всіх уроків з курсу природознавства у 5 класі у чіткій послідовності та дотриманні погодинного планування згідно з новою програмою. Описані усі етапи уроку відповідно до його мети та типу. Особливу увагу приділено різноманітності прийомів та форм навчальної діяльності учнів, спрямованих на розвиток в учнів ключових компетенцій.
Для вчителів, що викладають курс природознавства, студентів вишів.

Зміст
Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Вступ
Урок 1 Вступ. Науки, що вивчають природу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Урок 2 Практичне заняття № 1 «Ознайомлення з довідковими
виданнями з природничих наук різних типів» . . . . . . . . . . . 13
Урок 3 Методи вивчення природи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Урок 4 Практичне заняття № 2 «Ознайомлення з простим
обладнанням для природничо-наукових спостережень
та дослідів» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок 5 Захист міні-проектів за вибором . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Розділ І. Т іла, речовини та явища навк оло нас
Урок 6 Тіла навколо нас. Характеристики тіла,
їх вимірювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Урок 7 Практичне заняття № 3 «Вимірювання маси та розмірів
різних тіл» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Урок 8 Речовини. Фізичні властивості речовин. Властивості
твердих тіл, рідин і газів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Урок 9 Атоми і хімічні елементи. Молекули . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Урок 10 Рух молекул. Дифузія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Урок 11 Різноманітність речовин. Поняття про прості та складні
речовини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Урок 12 Неорганічні та органічні речовини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
Урок 13 Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей . . . . . 64
Урок 14 Практичне заняття № 4 «Розділення сумішей» . . . . . . . . . . . 69
Урок 15 Явища природи. Фізичні явища, їх різноманітність . . . . . . . 72
Урок 16 Хімічні явища. Горіння. Гниття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
Урок 17 Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ
у природі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
Урок 18 Захист міні-проектів за вибором . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Урок 19 Підсумковий урок «Тіла, речовини та явища
навколо нас» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
Розділ ІІ . Всесвіт
Урок 20 Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи
світил. Поняття сузір’я. Значення зоряного неба
в історії людства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Урок 21 Небесні тіла. Зоря — самосвітне небесне тіло . . . . . . . . . . . . . 102
Урок 22 Практичне заняття № 5 «Визначення найвідоміших
сузір’їв на карті зоряного неба» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
Урок 23 Відмінності між зорями. Міжзоряний простір . . . . . . . . . . . . 112
Урок 24 Планети. Відмінності між планетами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
Урок 25 Сонячна система . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
Урок 26 Зоряні системи — галактики . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
Урок 27 Відмінності між галактиками. Скупчення галактик . . . . . . 138
Урок 28 Всесвіт та його складові . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
Урок 29 Людина і Всесвіт. Астрономія — наука, що вивчає
Всесвіт. Методи та засоби астрономічних досліджень . . . . . . 146
Урок 30 Підсумковий урок «Всесвіт» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149
Розділ ІІІ . Земля — пл анета Сонячної системи
Тема 1. Земля як планета
Урок 31 Гіпотези та сучасні уявлення
про виникнення Землі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
Урок 32 Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі . . . . . . . . . . 160
Урок 33 Рухи Землі. Пори року . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
Урок 34 Місяць — супутник Землі.
Сонячні та місячні затемнення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 170
Урок 35 Способи зображення Землі. Масштаб . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
Урок 36 Практичне заняття № 6 «Знаходження на карті
та глобусі екватора, полюсів, меридіанів, півкуль» . . . . . . . . 183
Практичне заняття № 7 «Знаходження на карті та глобусі
материків і частин світу, географічних об’єктів» . . . . . . . . . . 183
Урок 37 Ґрунт, його значення. Утворення ґрунту . . . . . . . . . . . . . . . . . 189
Урок 38 Властивості ґрунту. Догляд за ґрунтом . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193
Урок 39 Повітря — суміш газів. Значення повітря . . . . . . . . . . . . . . . 200
Урок 40 Властивості повітря . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206
Урок 41 Вода на Землі. Властивості води.
Три стани води . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213
Урок 42 Кругообіг води . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220
Урок 43 Вода — розчинник. Розчинені і нерозчинені речовини.
Розчини у природі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 226
Урок 44 Значення води у природі. Використання
води людиною . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234
Урок 45 Підсумковий урок «Земля як планета» . . . . . . . . . . . . . . . . . 240
Урок 46 Захист міні-проектів за вибором . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів
Урок 47 Організм
і його властивості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249
Урок 48 Клітинна будова організмів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255
Урок 49 Різноманітність організмів. Рослини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261
Урок 50 Різноманітність організмів.
Тварини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 268
Урок 51 Різноманітність організмів. Гриби . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273
Різноманітність організмів. Гриби
(Альтернативний варіант) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 279
Урок 52 Практичне заняття № 8 «Визначення назв найбільш
поширених в Україні рослин, грибів, тварин
за допомогою атласів-визначників» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292
Практичне заняття № 9 «Ознайомлення
з найпоширенішими й отруйними рослинами,
грибами і тваринами своєї місцевості» . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292
Урок 53 Різноманітність організмів. Бактерії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 297
Урок 54 Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.
Чинники середовища. Вплив на організми чинників
неживої природи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 302
Урок 55 Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне
середовище, пристосування живих організмів до життя
у ньому . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309
Урок 56 Водне середовище життя. Пристосування організмів
до життя у воді . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 315
Урок 57 Ґрунтове середовище життя. Пристосування організмів
до життя у ґрунті . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 321
Урок 58 Вплив на організми чинників живої природи.
Взаємозв’язки між організмами. Співіснування
організмів. Угруповання організмів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 326
Урок 59 Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї
місцевості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 332
Урок 60 Підсумковий урок
«Планета Земля як середовище життя» . . . . . . . . . . . . . . . . . 339
Урок 61 Екскурсія «Рослинний і тваринний світ своєї
місцевості» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346
Тема 3. Людина на планеті Земля
Урок 62 Людина — частина природи.
Зв’язок людини з природою . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349
Урок 63 Зміни в природі, що виникають
унаслідок природних чинників і діяльності людини . . . . . . . 354
Урок 64 Екологічні проблеми та їх розв’язування . . . . . . . . . . . . . . . . 360
Урок 65 Охорона природи. Червона книга України. Заповідники,
заказники, національні парки та їхнє значення для
збереження природи Землі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 366
Урок 66 Практичне заняття № 10 «Складання Червоної книги
своєї місцевості» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 372
Урок 67 Захист міні-проектів за вибором . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 376
Додаток Прийоми навчальної діяльності на уроках . . . . . . . . . . . . . . . 378
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 382
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті