ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ . . . . . . . . . . . . . . . 7
I семестр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Вступ. ЩО ТАКЕ МИСТЕЦТВО . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Уроки № 1—2. Види образотворчого мистецтва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Урок № 3. З чого починається картина. Формат . . . . . . . . . 11
Урок № 4. Як скомпонувати малюнок в обраному форматі . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Розділ 1. ГРАФІКА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок № 5. Ботанічні замальовки . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок № 6. Графіка. Види графіки. Графічні техніки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Урок № 7. Лінія та силует у рисунку . . . . . . . . . . . . . . . 19
Урок № 8. Прийоми композиції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок № 9. Що таке конструкція і пропорції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Урок № 10. Світлотінь . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Урок № 11. Знайомство з перспективою, рисування куба і предметів прямокутної форми . . . . . . . . . . 27
Урок № 12. Рисування предметів циліндричної форми, подібних до кулі, та складної форми . . . . . . . . 29
Урок № 13. З чого складається книга . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Урок № 14. Ілюстрація . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Урок № 15. Художній шрифт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Урок № 16. Прикладна (ужиткова) графіка . . . . . . . . . . . . . . . . 37
II семестр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Розділ 2. ЖИВОПИС . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 17. Види живопису . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 18. Колірний спектр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Урок № 19. Колорит . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Урок № 20. Вплив світла на колір. Малювання квітів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Урок № 21. Повітряна перспектива. Настрій . . . . . . . . . . . . . . . 47
Розділ 3. СКУЛЬПТУРА І ДЕКОРАТИВНО -ПРИКЛАДНЕ (ДЕКОРАТИВНО -УЖИТКОВЕ) МИСТЕЦТВО . . . . 49
Урок № 22. Що таке скульптура. Види скульптури . . . . . . . . . . . 49
Урок № 23. Засоби художньої виразності у скульптурі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Уроки № 24—25. Види декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва .53
Урок № 26. Орнаментальна композиція . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Уроки № 27—28. Українські писанки . . . . . . . . . . . . . . . . 59
Урок № 29. Символіка українського орнаменту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок № 30. Як стилізувати природні форми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Урок № 31. Народні промисли . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Урок № 32. Петриківський розпис . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Розділ 4. ВЗАЄМОДІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З ІНШИМИ ВИДАМИ МИСТЕЦТВА: АРХІТЕКТУРОЮ, ЛІТЕРАТУРОЮ, МУЗИКОЮ, ТЕАТРОМ , ЦИРКОМ , КІНЕМАТОГРАФОМ (ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВ ). . . . . . . . . . 73
Урок № 33. Мистецтво навколо нас . . . . . . . . . . . . . . . 73
Урок № 34. Ляльковий театр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Урок № 35. Перевір себе! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Додаток до уроку № 29 . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Література