ПЕРЕДМОВА
Розділ І. ВИВЧЕННЯ ЛОГІКИ В ШКОЛІ 9
1.1. Теоретичні та психолого-педагогічні основи навчання логіки
1.2. Методичні рекомендації до вивчення елементів логіки 21
1.3. Програма з логіки 28
Розділ ІІ. ЕНЦИКЛОПЕДІЯ ІНТЕЛЕКТУ 35
2.1. Навіщо потрібно розв’язувати головоломки? 37
2.2. П’ять етапів до вершин інтелекту 45
2.3. Перша вершина 48
2.4. Чому трапляються хибні міркування? 63
2.5. Як навчитися розв’язувати задачі з буквами або цифрами 67
2.6. Як розв’язувати математичні задачі 73
2.7. З якого боку підійти до логічної задачі 76
2.8. Як навчитися розв’язувати задачі на сприйняття форми та простору 81
2.9. Друга вершина 84
2.10. Як розв’язуються задачі зі словами 94
2.11. третя вершина 100
2.12. Нехай уміння розв’язувати задачі стане вам у пригоді 109
Розділ III. Вправи на розвиток логічного мислення 111
3.1. Задачі із древніх рукописів Л. Ф. Магницького (для 5–8 кл.) 113
3.2. Принцип Діріхле 117
3.3. Задачі на зважування 118
3.4. Властивості цифр і чисел 119
3.5. Ребуси та головоломки 123
3.6. Задачі на застосування логічних знань (для учнів 10–11 кл.) 126
3.7. Проблемні творчі задачі для учнів 5–7 класів 143
3.8. Логічні вправи для вчителів та учнів 151
Післямова 245
Список літератури