ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 1-4 класи


Аналіз уроку


Назва: Аналіз уроку
Автор: Конаржевський Ю. А.
Рік видання: 2008
Кількість сторінок: 336
Розмір файлу: 1.86 mb 
Формат файлу: .pdf
Мова: українська

Зміст
ЧАСТИНА I. УРОК ЯК СИСТЕМА

ГЛАВА 1. МОРФОЛОГІЯ УРОКУ

§ 1. Деякі вихідні теоретичні позиції, що лежать в основі здійснення уроку 3

§ 2. Триєдина мета уроку і його кінцевий результат 8

§ 3. Зміст навчального матеріалу 18

§ 4. Методи навчання 22

§ 5. Форми організації пізнавальної діяльності учнів 29

§ 6. Склад комбінованого уроку й зміст його етапів (дидактичний зріз) 35

ГЛАВА 2. СТРУКТУРА Й ТИПОЛОГІЯ УРОКУ

§ 1. Структура комбінованого уроку 55

§ 2. Генетична «клітина» уроку 59

§ 3. Структура навчально-виховного моменту (мікроструктура уроку) 64

§ 4. Макроструктура уроку 69

§ 5. Типологія уроку 78

ГЛАВА 3. УРОК У РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАННІ

§ 1. Урок функціональний і урок розвивальний 88

§ 2. Система розвивального навчання 94

ЧАСТИНА II. ТЕОРІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ Й САМОАНАЛІЗУ УРОКУ

ГЛАВА 4. СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ АНАЛІЗУ УРОКУ ТА ПРАКТИКА ЙОГО ЗДІЙСНЕННЯ В ШКОЛІ

§ 1. Педагогічний аналіз — найважливіша самостійна функція внутрішньо шкільного управління 120

§ 2. Аналіз уроку — один з основних інструментів реалізації психолого-педагогічного аспекту внутрішньошкільного управління 130

§ 3. Заелементний підхід до аналізу уроку 143

§ 4. Існуюча практика педагогічного аналізу уроку в російській школі 163

ГЛАВА 5. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТЕОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ

§ 1. Місце аналізу уроку в процесі пізнання 170

§ 2. Методологічні й технологічні принципи педагогічного аналізу уроку 174

§ 3. Метод педагогічного аналізу уроку 187

ГЛАВА 6. ТЕХНОЛОГІЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ

§ 1. Технологія системного підходу до аналізу етапованого уроку 202

§ 2. Технологія системного підходу до аналізу уроку через навчально-виховний момент 231

§ 3. Системний підхід до аналізу уроку розвивального навчання 236

§ 4. Системний підхід до самоаналізу уроку вчителем. Спільна аналітична діяльність 249

§ 5. Методика аналізу уроку від триєдиної мети уроку, відкінцевого результату, методом «риб’яча кістка». 262

§ 6. Аналіз найважливіших «вузлів» уроку 266

ГЛАВА 7. УПРАВЛІННЯ УРОКОМ

§ 1. Управління уроком — найважливіший фактор удосконалення функціонування школи 283

§ 2. Система управління якістю знань у школі 293

ДОДАТОКф
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті