
Назва: Секрети педагогічної майстерності. Уроки для вчителя
Автор: Вердіна С. В., Панченко А. Г.
Рік видання: 2008
Кількість сторінок: 111
Розмір файлу: 28.88mb
Формат файлу: .pdf
Мова: українська
Зміст українською мовою
Передмова 4
Мотивація навчальної діяльності 5
1.1. Поняття мотивації 7
1.2. Потреби як основа виникнення мотивації 8
1.3. Організація внутрішньо та зовнішньо мотивованої діяльності 11
1.4. Мотиви навчальної діяльності 15
1.5. Інструментарій для визначення деяких аспектів мотивації 18
1.6. Вправи для проведення тренінгів з формування мотивації 28
Література 33
Загальнонавчальні уміння і навички 35
2.1. Теоретичні поняття та систематизація загальнонавчальних умінь і навичок 37
2.2. Методика формування загальнонавчальних умінь і навичок. Виділення пріоритетних ЗНУН для окремих дисциплін 48
2.3. Забезпечення можливості самостійного застосування загальнонавчальних умінь і навичок учнями в практичній діяльності 58
Література 69
Наодинці із собою та суто професійними запитаннями 71
3.1. Особисті якості вчителя 73
3.2. Умови навчання в класі 76
3.3. Дисципліна в класі 77
3.4. Загальнометодичні підходи до організації процесу навчання 83
3.5. Проблеми оцінки знань 85
3.6. Проблеми взаємин із учнями 89
3.7. «Як повестися?» Проблемні ситуації в практиці молодого вчителя 102
Література
Содержание на русском языке
Предисловие 4
Мотивация учебной деятельности 5
1.1. Понятие мотивации 7
1.2. Потребности как основа возникновения мотивации 8
1.3. Организация внутренне и внешне мотивированной деятельности 11
1.4. Мотивы учебной деятельности 15
1.5. Инструментарий для определения некоторых аспектов мотивации 18
1.6. Упражнения для проведения тренингов по формированию мотивации 28
Литература 33
Общеучебные умения и навыки 35
2.1. Теоретические понятия и систематизация общеучебных умений и навыков 37
2.2. Методика формирования общеучебных умений и навыков. Выделение приоритетных ЗНУН для отдельных дисциплинах 48
2.3. Обеспечение возможности самостоятельного применения общеучебных умений и навыков учащимися в практической деятельности 58
Литературы 69
Наедине с собой и сугубо профессиональными вопросами 71
3.1. Личные качества учителя 73
3.2. Условия обучения в классе 76
3.3. Дисциплина в классе 77
3.4. Общеметодические подходы к организации процесса обучения 83
3.5. Проблемы оценки знаний 85
3.6. Проблемы взаимоотношений с учениками 89
3.7. «Как поступить?" Проблемные ситуации в практике учителя 102
Литературы