ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » Бібліотека вчителя » Класний керіник


Розвиток творчості в учнів. Методичний посібник.


Назва: Розвиток творчості в учнів. Методичний посібник.
Автор: Калошин В. Ф., Гоменюк Д. В.
Видавництво: Основа
Рік видання: 2008
Кількість сторінок: 111
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 0.78 Mb
Мова: українська

Методичний посібник розроблено з метою надання практичної допомоги вчителям у розвитку творчості учнів, ліцеїстів. Матеріали посібника дозволять кожному зацікавленому вчителю більш ефективно розвивати творчість учнів, використовуючи: педагогіку співробітництва; педагогіку оптимізму і успіху; проблемне навчання; діалог як форму творчої діяльності; рефлексивну позицію вчителів і  учнів у навчальному процесі; евристичні методи навчально-творчої діяльності; самостійну роботу учнів.

Зміст українською мовою
Вступ 5
Розділ 1. Характеристика творчої особистості 10
1.1. Сутність творчості 10
1.2. Характеристика творчої особистості 11
1.3. Риси творчої діяльності 17
Розділ 2. Педагогічні засади розвитку творчості учнів 22
2.1. Педагогіка співробітництва 22
2.1.1. Зміст педагогіки співробітництва 22
2.1.2. Умови реалізації педагогіки співробітництва 26
2.1.3. Практичні поради вчителю щодо реалізації педагогіки співробітництва в навчальному процесі 30
2.2. Педагогіка оптимізму і успіху 32
2.2.1. Сутність та необхідність 32
2.2.2. Стратегії і тактики досягнення успіху в навчальному процесі 34
2.3. Проблемне навчання 42
2.3.1. Сутність проблемного навчання 42
2.3.2. Мета проблемного навчання 44
2.3.3. Практичні поради вчителю щодо реалізації проблемного навчання 46
2.4. Рефлексивна позиція вчителів і учнів у навчальному процесі 50
2.4.1. Сутність рефлексивної позиції 50
2.4.2. Формування рефлексивної позиції учнів 51
2.5. Діалог як форма творчої діяльності 53
2.5.1. Сутність діалогу 53
2.5.2. Умови для реалізації у навчанні діалогу 54
2.6. Евристичні методи навчання 59
2.6.1. Сутність 59
2.6.2. Метод колективного пошуку оригінальних ідей (метод «мозкової атаки») 60
2.6.3. Метод евристичних питань 62
2.7. Самостійна робота учнів 65
2.7.1. Сутність самостійної роботи 65
2.7.2. Практичні поради вчителю щодо реалізації самостійної роботи учнів у навчальному процесі 67
Розділ 3. Загальні рекомендації щодо розвитку творчості в учнів 69
3.1. Вимоги до організації навчання 69
3.2. Вимоги до змісту навчання 72
3.3. Основні прийоми та методи стимулювання творчої діяльності учнів 74
3.4. Навчально-творчі задачі: сутність та класифікація 78
Розділ 4. Вимоги до особистості вчителя 83
Висновок 89
Додатки 91
Література 94

Содержание на русском языке
Введение 5
Раздел 1. Характеристика творческой личности 10
1.1. Сущность творчества 10
1.2. Характеристика творческой личности 11
1.3. Черты творческой деятельности 17
Раздел 2. Педагогические основы развития творчества учащихся 22
2.1. Педагогика сотрудничества 22
2.1.1. Содержание педагогики сотрудничества 22
2.1.2. Условия реализации педагогики сотрудничества 26
2.1.3. Практические советы учителю по реализации педагогики сотрудничества в учебном процессе 30
2.2. Педагогика оптимизма и успеха 32
2.2.1. Сущность и необходимость 32
2.2.2. Стратегии и тактики достижения успеха в учебном процессе 34
2.3. Проблемное обучение 42
2.3.1. Сущность проблемного обучения 42
2.3.2. Цель проблемного обучения 44
2.3.3. Практические советы учителю по реализации проблемного обучения 46
2.4. Рефлексивная позиция учителей и учащихся в учебном процессе 50
2.4.1. Сущность рефлексивной позиции 50
2.4.2. Формирование рефлексивной позиции учащихся 51
2.5. Диалог как форма творческой деятельности 53
2.5.1. Сущность диалога 53
2.5.2. Условия для реализации в обучении диалога 54
2.6. Эвристические методы обучения 59
2.6.1. Сущность 59
2.6.2. Метод коллективного поиска оригинальных идей (метод «мозговой атаки») 60
2.6.3. Метод эвристических вопросов 62
2.7. Самостоятельная работа учащихся 65
2.7.1. Сущность самостоятельной работы 65
2.7.2. Практические советы учителю по реализации самостоятельной работы учащихся в учебном процессе 67
Раздел 3. Общие рекомендации по развитию творчества у учеников 69
3.1. Требования к организации обучения 69
3.2. Требования к содержанию обучения 72
3.3. Основные приемы и методы стимулирования творческой деятельности учащихся 74
3.4. Учебно-творческие задачи: сущность и классификация 78
Раздел 4. Требования к личности учителя 83
Вывод 89
Дополнения 91
Литература 94
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті