Б. О. Житник
Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя
Вступ
1. Вибір об’єкта, предмета, проблеми та мети дослідження
2. Постановка задач і формулювання гіпотези дослідження
3. Вибір методів дослідження
4. Класифікація методів дослідження
5. Застосування деяких, найбільш поширених в педагогіці методів дослідження
6. Метод педагогічного експерименту
Тематичний тезаурус
Література
Є. М. Павлютенков
Організація дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі
І. В. Маслікова
Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту
Передмова
Розділ 1. Дослідницька діяльність як форма наукового пізнання: філософсько-теоретичний аспект
Розділ 2. Наука і освіта нового тисячоліття: проблеми та перспективи
Розділ 3. Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту
Післямова
Додаток 1. Зразки програм педагогічних досліджень
Додаток 2. Технологія проектування сучасної національної школи
Додаток 3. Моделювання як дослідницький метод освітньої прогностики (зразки освітніх моделей)
Додаток 4. Форми узагальненої інформації за результатами дослідницької роботи освітньої установи
Додаток 5. Проект «Від успіху педагога — до успіху учня» (модель результативності методичної роботи)
Додаток 6.
Тезаурус