Назва: Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. Випуск 2
Автор: Карпенчук С.Г., Лавриченко Н.М.
Видавництво: ТОВ "Інформаційні системи"
Рік видання: 2009
Кількість сторінок: 276
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 1.1 mb
Мова: українська
ЗМІСТ
Розділ І. Психологічні проблеми обдарованої особистості
Буров О. Ю., Камишин В. В. Оцінювання обдарованості:
проблеми кількісної міри ......................................................................................................5
Волощук І. С. Обдарованість: сутність і типологія .................................................................9
Гуменюк Г. В. Розвиток антиципації як прояв творчого потенціалу
старшокласників .................................................................................................................. 25
Карабаєва І. І. Доекспериментальні методи визначення
та діагностування обдарованості ......................................................................................... 32
Киричук В. В. Теоретична модель дослідження духовно-катарсичної
активності обдарованої особистості: системний підхід ..................................................... 43
Корольов Д. К. Психодіагностика академічних настановлень
як складова системи ідентифікації обдарованості в учнів та студентів ............................. 49
Тадеєв П. О. Проблеми ідентифікації обдарованих у США ................................................ 56
Тименко В. П. Комплексна діагностика обдарованості
як теоретико-методологічна проблема ............................................................................... 69
Яковлєва В. А. Психолого-педагогічні умови відбору обдарованих
дітей серед дітей-інвалідів у школах-інтернатах ................................................................ 74
Розділ ІІ. Педагогічні проблеми обдарованої особистості
Алієва Е. И. Формулювання ціннісних орієнтирів обдарованої
особистості у навчально-виховному процесі ...................................................................... 78
Андрух И. И. Практический опыт использования диагностико-проектного
компьютерного комплекса «универсал» в развитии одаренности ученика ...................... 86
Безкоровайна О. В. Проблеми професійного самовизначення
обдарованих старшокласників у навчально-виховному процесі ЗНЗ............................... 97
Герлянд Т. М. Педагогічна підтримка обдарованих дітей
молодшого шкільного віку в групах подовженого дня ..................................................... 108
Гонтаровська Н. Б. Принципи розробки проекту освітнього середовища
навчального закладу як передумови розвитку обдарованої особистості ......................... 113
Денисенко Л. М. Залучення обдарованої молоді до роботи у шкільних ЗМІ .................... 122
Заредінова Е. Р. Обдарована дитина у крос-культурному просторі .................................. 127
Комаровська О. А. Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова
розвитку художньо обдарованої особистості .................................................................... 135
Зміст
4
Леонов О. З. Формування ціннісного ставлення студентів
до власного здоров’я – запорука успішного виховання
обдарованої особистості .................................................................................................... 142
Нечаєва О. С. Умови розвитку потенційно обдарованих школярів .................................. 149
Поліхун Н. І. Проблема обдарованості в практичній діяльності
Всеукраїнської громадської організації «Асоціація учителів фізики
«Шлях освіти ХХІ ст.» ........................................................................................................ 156
Пушкарьова Т. О. Аспекти інтегрованого підходу до змісту
і методів навчання у контексті розвитку особистості учня .............................................. 162
Сологуб А. І. Організація самоосвітньої діяльності
учня як засіб самотворення ............................................................................................... 172
Ткачук І. І. Педагогічні засоби формування спрямованості обдарованих
старшокласників на майбутній професійний успіх ......................................................... 177
Трибулькевич К. Г. Виховання обдарованих: гуманістичний аспект .................................. 185
Федорова Н. Ф. Теоретичні основи педагогічного проектування
для розвитку обдарованості дитини .................................................................................. 189
Розділ ІІІ. Проблеми розвитку обдарованості у позашкільних
навчальних закладах
Ільченко А. І. Особливості відбору і підготовки обдарованих
вихованців у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю ....................... 202
Ковбасенко Л. І. Теоретико-методичні основи виховної діяльності
Малої академії наук України як підґрунтя для розвитку обдарованої особистості ........ 208
Кузьменко Л. В. Деякі аспекти організації самостійної життєдіяльності
обдарованих дітей ............................................................................................................................216
Науменко Р. А. Державна підтримка обдарованої молоді:
досвід України .................................................................................................................... 223
Русова В. В. Психологічний супровід процесу самоактуалізації
інтелектуально обдарованих старшокласників при виконанні
науково-дослідницьких робіт з психології в МАН ........................................................... 234
Сухий О. Л., Юрченко Т. А. Всеукраїнський освітній інтернет-портал
«Острів знань» – новий інструмент розвитку креативного мислення
обдарованої молоді ............................................................................................................ 243
Токарєва Л. Д. Інформаційна збагаченість атмосфери сім’ї як виховний
чинник дитячої обдарованості .......................................................................................... 257
Яковина А. В. Комп’ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості