ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
10 найбільших помилок, які допускаються в Google AdWords
Victor_PasykДата: Неділя, 27.05.2012, 13:20:33 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
10 найбільших помилок, які допускаються при управлінні рекламної кампанії в Google AdWords


Матеріал надано відділом маркетингу компанії IT-Online
В даний час при високій конкуренції, присутньої в Google AdWords, стає вкрай важливо оптимізувати PPC кампанії таким чином, щоб вони досягли свого максимального потенціалу. Ви повинні отримувати максимально можливий прибуток від вкладень (ROI) за релевантними для Вашого бізнесу ключовими словами і фразами, які здатні забезпечити цільовий трафік на Ваш сайт. А при постійному зростанні плати за клік (CPC) у всіх PPC-пошукових стає необхідним уникати основних поширених помилок, які неминуче призведуть до поганих результатів PPC-кампанії.
Основні помилки, яких слід уникати:
Довгий список нерелевантних ключових слів
Часто не згадуються унікальні аспекти товару або послуги
Відсутність ключових слів в рекламному оголошенні
Посилання в оголошенні веде на домашню сторінку сайту
Створення тільки однієї Ad групи
Використання однієї кампанії
Використання загального відповідності (broad match)
Відсутність оптимізації Ad Serving під рекламні оголошення
Ігнорування статистичних результатів
Введення тематичній цілей без зміни ціни (bid)
Розглянемо ці помилки більш детально
Довгий список нерелевантних ключових слів
Коли Ви вперше створюєте рекламну кампанію AdWords дуже важливо не піддаватися спокусі і не створювати багато нерелевантних і занадто загальних ключових слів.
Ігнорування унікальних аспектів товару або послуги в оголошеннях
Перш ніж запустити рекламну кампанію потрібно чітко визначити, в чому полягає Ваше конкурентне прімущество. Виділивши свої унікальні послуги, Ви зрозумієте, як виділитися серед своїх конкурентів і зможете визначити ключові слова і фрази, які підходять для специфіки Вашого бізнесу. Для цього автор пропонує проаналізувати оголошення конкурентів, в чому полягає їх основна діяльність, і які фрази вони використовують.
Після цього Ви зможете виробити стратегію, яка дозволить Вам обійти конкурентів.
Відсутність ключових слів в рекламному оголошенні
При написанні оголошень абсолютно необхідно включати ключові слова в заголовок і в сам текст оголошення, зберігаючи, однак, при цьому зв'язність тексту. Ваше рекламне оголошення має бути складено таким чином, що коли потенційний клієнт читає його, він повинен отримати чітке уявлення про те, що йому пропонують.
Посилання, ведуча тільки на домашню сторінку
Часто зустрічається така помилка: destination URL оголошень веде тільки на домашню сторінку сайту. Однак було б не зайве продумати, яка сторінка Вашого сайту відповідає тому чи іншому рекламному оголошенню. Коли Ви складете список релевантних слів і позначите переваги Ваших послуг, для чого ж направляти відвідувачів на домашню сторінку і змушувати їх шукати по всьому сайту те, заради чого вони прийшли. Замість цього досить просто направити їх на сторінку, що містить ту інформацію, про яку йшла мова в оголошенні.

Створення однієї Ad групи
Об'єднуючи оголошення та пов'язані з ним ключові слова в окремі групи, Ви можете значно підвищити рівень контролю за ефективністю всієї кампанії. Припустимо, Ви рекламуєте магазин спортивних товарів. В цьому випадку Вам краще об'єднати оголошення з хокейних ковзанів в одну групу. Інша група буде містити слова, пов'язані з хокейними ключками, третя - до хокейним рукавичок і т.д. Подібна організація дозволить створювати докладні звіти по ефективності кожної групи окремо.
Використання однієї кампанії
Після того як Ви створили Ad групи за категоріями ваших товарів, Ви можете рухатися далі і створити релевантні рекламні кампанії. Якщо взяти за основу попередній приклад, то перелічені вище Ad групи можна об'єднати в кампанію під назвою "товари для хокею". Інша кампанія може бути присвячена тенісу, і в ній Ви також створите аналогічні Ad групи (одна для тенісної взуття, інша для ракеток і т.д.).
Добре організовані кампанії допомагають визначити, які об'яви конвертуються найкраще.
Використання широкого відповідності (broad match)
Якщо Ви не користуєтеся фразовими відповідниками за ключовими словами, то велика ймовірність, що Ви втрачаєте потенційних клієнтів і підвищуєте CPC (ціну за клік). Ключові слова із широкою відповідністю зазвичай не такі старгетірованние як фразові або точні відповідності. Широка відповідність встановлюється за умовчанням. У цьому випадку Ваше оголошення буде з'являтися при введенні слів у множині або при різних варіаціях з цим ключовим словом.
При фразовой відповідно Ваше рекламне оголошення буде показуватися тільки при запиті, у якому є Ваша ключова фраза (Проте може включати й інші слова).
Точна відповідність - найбільш старгетірованная опція. Ваше оголошення буде з'являтися у видачі тільки при введенні запиту, повністю збігається з ключовою фразою. Вибір негативних ключових слів також є дуже зручною функцією, яка дозволить Вам виключити показ вашої реклами при їх наявності в пошуковому запиті.
Відсутність оптимізації Ad Serving під рекламні оголошення

Якщо ви скористаєтеся уcлуг Ad Serving у Вашому акаунті AdWords, то у видачі будуть частіше показуватися тільки найкращі оголошення. AdWords вибирає ті оголошення, які набирають більш високий CTR і крутить їх частіше за інших в одній і тій же Ad групі. Для цього є сенс створити кілька різних оголошень, щоб система змогла вибрати найкращі.
Ігнорування статистичних результатів
Для того, щоб мати уявлення про ефективність Вашої рекламної кампанії, Ви повинні бачити які ключові слова працюють добре, а які не приносять результатів. AdWords пропонує широкий набір інструментів для відстеження показників, т. зв. tracking tools. Google також інтегрував в інтерфейс користувача чудовий аналітичний інструмент Google Analytics, який надає докладні звіти про хід кампанії та показники її ефективності.
Не можна переоцінити важливість визначення цілей кампанії, за якими Ви згодом будете визначати її ефективність.
Введення тематичній цілей без зміни ціни (bid)
В акаунті AdWordsВи маєте можливість призначати різну максимальну вартість для пошукової та тематичної реклами. Якщо Ви скрізь призначите однакову вартість, то дуже ймовірно, що Ви будете переплачувати за клік. Після зниження контентного біда на деякі слова Ви помітите, що СTR залишиться практично на тому ж рівні, що і при більш високому біде.
Висновки
Тут перераховані самі основні помилки управління рекламними кампаніями, з якими автор стикається постійно. Його стаття спрямована на те, щоб ознайомити рекламодавців з можливостями Google AdWords і допомогти створити таку кампанію, яка значно збільшила б доходи їх бізнесу.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті