Victor_Pasyk | Дата: П'ятниця, 25.05.2012, 00:09:33 | Повідомлення # 1 |
 Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| 7 основних стратегій пошукової оптимізації
Пошукова оптимізація має на меті зробити ваші веб-сторінки дружніми для пошукових систем, так щоб останні легше могли зрозуміти і проаналізувати зміст вашого веб-сайту. І, як результат, ваш веб-сайт має більше шансів отримати високий рейтинг. Однак, потрібно пам'ятати, що високий рейтинг не повинен бути вашої єдиною метою. Вашою метою повинен бути високий рівень трафіку та% відвідувачів, які стали клієнтами. Нижченаведені поради дозволять вам легше досягти цієї мети.
1. Не користуйтеся караними методами
Всі веб-майстри усвідомлюють важливість високого місця за результатами пошуку і для досягнення результату готові використовувати всі засоби. Але некоректне використання деяких прийомів може стати причиною суворого покарання з боку пошукової системи. Щоб уникнути покарання, веб-майстрам не варто робити таких речей:
- Використання прихованого тексту або прихованих посилань на веб-сторінці - Маскування - клоакінг - Перенасиченість веб-сторінки нерелевантними словами - Напічківаніе сторінок ключовими словами - Використання доменів та субдоменів, на яких повторюється той же самий контент
2. Вибір правильної ключової фрази Коректна фраза з ключовими словами дозволяє вам залучити цільових відвідувачів на сайт. Тому саме цей етап оптимізації і визначає чи покращаться ваші бізнес-результати чи ні. Не треба заганяти себе в строгі рамки за ключовими словами. Потрібно залишатися відкритим в цій галузі. Ви можете думати, що більшість пошуків здійснюється по 1 слову. Але це не так. Більшість людей включають до запиту від 2 до 5 слів. Так вони розраховують одержати найбільш описові та точні результати пошуку. Ви можете навіть провести лінгвістичне дослідження, яке допоможе вам генерувати корисні ключові фрази.
3. Оптимізація Title-і Meta-тегів
Один з найважливіших кроків в пошуковій оптимізації - оптимізація Title-тегів вашої веб-сторінки. Сторінки з ключовими словами в складі title-тегів часто вважаються більш доречними при пошукових запитах, ніж інші. Title-тег за важливістю слід відразу за тілом контенту і всі пошукові системи надають йому великого значення.
Одним з найбільш важливих прийомів пошукової оптимізації є оптимізація Meta-тегів. Деякі пошукові системи вважають важливим присутність ключових слів в мета-тегах. Однак, це не відноситься до Google.
3. Оптимізація контенту веб-сайту Всі пошукові системи, головним чином, звертають увагу на контент. У тілі вашого контенту достатню кількість разів повинні вживатися ключові слова. Таким чином, спайдери пошуковиків визначать його релевантність пошукових запитах. Але вам не потрібно буквально нашпиговують ваш контент ключовими словами. Ми вважаємо, що ключові слова повинні розташовуватися природним чином. У контенті вашого сайту не повинно бути менше 200-250 слів.
4. Забезпечення чистоти кодів
Щоб пошуковики індексували і аналізували ваш веб-сайт коректно, ви повинні вручну перевірити правильність HTML-кодів. Веб-майстри можуть створювати веб-сторінки за допомогою таких HTML редакторів, як Microsoft Frontpage 2003, але подібні редактори можуть залишати дубльовані або непотрібні теги на ваших сторінках, особливо коли ви робите це на стадії дизайну. Крім того, пошуковики погано розуміють Java Applet і Flash. Якщо ваше навігаційне меню виконано в техніці Java Applet і Flash, продублюйте його ще де-небудь з використанням HTML-посилань.
Дуже важливо перевіряти сайт на наявність пошкоджених посилань. Вони можуть зупинити пошукову систему при перегляді контенту сайту. Це може привести до втрат тисяч відвідувачів на місяць і ваші зусилля з пошукової оптимізації пропадуть даром.
6. Створення посилань
Якщо ви не вперше чуєте про пошукової оптимізації, ви, швидше за все, вже знаєте, що таке індекс цитування і як він важливий для отримання високого рейтингу в пошукових системах. Дійсно, пошуковики аналізують посилання на сайт для визначення його положення. Філософія тут така: якщо сторонні посилання вказують на ваш сайт, то, значить він представляє цінність. Тому, посилання з інших ресурсів розглядаються як «позитивна думка» про вашому сайті. Чим більше посилань на ваш сайт, тим вище рейтинг.
Але потрібно враховувати і якість посилань. Якщо на вас посилається дуже популярний ресурс, то збільшення рейтингу буде більш істотним. Існує багато методів вибудовування посилань, включаючи односторонні, обопільні і тристоронні посилання і т.д. У зв'язку з тим, що індекс цитування і репутація посилань - важливі, багато оптимізаторів присвячують більшу частину свого часу на створення посилань. З метою економії часу і полегшення управління директорією посилань, ви можете скористатися ПО роботи з посиланнями LinkAutomate.
7. Оптимізація динамічної частини контенту веб-сайту
Пошукові системи не дуже добре розуміють динамічно генеруються веб-сторінки. Тому, ми пропонуємо вам замінити динамічні URL на статичні URL. Якщо це неможливо, вам потрібно скористатися такими просунутими методами пошукової оптимізації, як Mod-Rewrite для оптимізації вашого веб-сайту. Ще один простий спосіб у цій ситуації - створити карту сайту і список всіх динамічних URL на ній. Це може бути дуже корисним.
|
|
| |