Victor_Pasyk | Дата: Середа, 23.05.2012, 15:51:08 | Повідомлення # 1 |
 Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| 5 способів підвищення індексу цитування(ТиЦ)
Як відомо, ряд пошукових систем, серед яких Яндекс і Google, при ранжируванні результатів пошуку враховують індекс цитування (ІЦ) сайту, який залежить від кількості посилань. Кожна з цих пошукових систем має свій алгоритм підрахунку ІЦ.
Тематичний індекс цитування (тІЦ), використовуваний Яндексом, залежить від кількості і "ваги" зовнішніх посилань. Значення тИЦ визначається для всього сайту в цілому або в деяких випадку для його окремих розділів. Детальніше на сторінці http://www.yandex.ru/info/ci.html.
У пошуковій системі Google аналогом тИЦ є PageRank. В відміну від тИЦ, він залежить від кількості і "ваги" як зовнішніх, так і внутрішніх посилань. PageRank обчислюється окремо для кожної сторінки. Детальніше про PageRank в статті Кріса Райдінгсома (Chris Ridings) "розтлумаченим PageRank (Http://digits.ru/articles/promotion/pagerank.html) ".
тИЦ і PageRank є важливими критеріями, які необхідно враховувати при просуванні сайту в Яндекс і Google. Без роботи над їх підвищенням вивести сайт по конкурентних запитах на перші сторінки результатів пошуку даних пошукових систем практично неможливо.
Існують кілька способів підвищення індексу цитування сайту, кожен з них має свої переваги і недоліки.
1. Якісне інформаційне наповнення сайту.
Як в Інтернеті, так і за його межами, якісна інформація користується попитом. Цікаві статті та унікальні сервіси дозволять привернути увагу до вашого проекту власників інших сайтів, відповідно його цитованість буде рости і за рахунок цього підвищуватися позиції в результатах пошуку. Також ви можете публікувати ваші статті на спеціалізованих інтернет-ресурсах, це буде сприяти не тільки поліпшенню рейтингу сайту в пошукових системах, а й позитивно вплине на його відвідуваність.
Даний спосіб самий якісний і надійний, так як не є штучним "накручуванням" ІЦ, але в теж час він найбільш трудомісткий.
2. Аналіз конкурентів.
Суть другого способу підвищення індексу цитування, полягає в знаходженні сайтів для обміну посиланнями з допомогою ваших конкурентів у пошукових системах. Для цього вам необхідно переглянути всі сайти, які посилаються на конкурентів, і визначити з якими з них можна обмінятися посиланнями.
Визначити, хто посилається на сайт можна, перейшовши за адресою http://search.yaca.yandex.ru/yca/cy/ch/domen.ru, де domen.ru необхідно замінити адресою сайту-конкурента. А потім, натиснути на значенні тИЦ.
3. Пошук пропозицій обміну посилання.
Існують інтернет-ресурси, на яких можна знайти пропозиції інших веб-майстрів з обміну посиланнями. Використовуючи їх, можна зібрати досить велику базу потенційних партнерів, готових провести обмін. Крім того, на таких сайтах ви можете додати своє оголошення, і в результаті будете регулярно отримувати пропозиції обмінятися посиланнями.
Адреси сайтів, що надають таку можливість: 1. http://linksmaster.ru/ 2. http://links.obgon.ru/ 3. http://links.vetton.ru/ 4. http://links.vipkat.ru/ 5. http://mosinternet.com/desk/
4. Оренда посилань. Цей спосіб підійде власникам сайтів із середнім і високим бюджетом, які зацікавлені отримати велику кількість зовнішніх посилань за максимально короткий період часу.
При виборі сайтів, на яких ви плануєте розміщення вашої посилання, бажано враховувати: 1. Тематичну близькість інтернет-ресурсу; 2. тИЦ сайту і Page Rank сторінки, на якій буде розміщена ваша посилання; 3. Чи зареєстрований сайт в каталозі Яндекса (Http://yaca.yandex.ru/) і DMOZ (Open Directory Project) (Http://dmoz.org/); 4. Кількість посилань на інші сайти. Чим їх більше, тим нижче буде цінність вашого посилання.
Зазвичай вартість оренди посилання становить від 5 USD в місяць. До речі, розмістити ваше оголошення про оренду посилань ви можете на сайті http://linksmaster.ru/.
Переваги даного способу - швидкість процесу і щодо висока якість посилань, а також отримання додаткових джерел відвідувачів.
5. Використання автоматичних систем обміну посиланнями.
Для підвищення індексу цитування деякі веб-майстри використовують автоматичні системи обміну посиланнями. Цей спосіб найпростіший, але в теж час самий небезпечний, тому що ймовірність обнулення ІЦ сайту в даному випадку найбільш висока. Тому застосовувати його не рекомендується.
Підводячи підсумок.
Більшість оптимізаторів не обмежуються тільки одним з перерахованих вище спосіб підвищення індексу цитування, а використовують відразу декілька, наприклад, написання PR-статей, обмін посиланнями з тематичними сайтами, оренда посилань на інтернет-ресурсах з високими значеннями тИЦ і PageRank. Але, який спосіб ви не застосовували б, головне пам'ятайте, що сайт повинен бути зроблений, передусім, для відвідувачів, а не для роботів пошукових систем.
|
|
| |