ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 8 клас


Розробки уроків географії 8 клас (Серія "Усі уроки")


Назва: Розробки уроків географії 8 клас (Серія "Усі уроки")
Автор: С.Л. Капіруліна, М.В. Сорока
Видавництво: Основа
Рік видання: 2008
Кількість сторінок: 240
Формат файлу: .PDF 
Розмір файлу: 1.01 mb
Мова: українська

Зміст
Передмова 4
Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу 5
Використання методів активізації пізнавальної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу «Географія України» 11
Вступ
Урок 1. Фізична географія України, предмет і методи досліджень. Формування території України. Сучасний адміністративно-територіальний  устрій 16
Розділ І. Україна та її географічні дослідження
Урок 2. Крайні точки і розміри території. Географічне положення, кордони. Географічний центр України. Практична робота № 1. Нанесення на контурну карту крайніх точок, географічного центру України та кордонів країн, що межують з нею 23
Урок 3. Розташування території України стосовно годинних поясів. Практична робота № 1 (продовження). Визначення положення України в годинних поясах 28
Урок 4. Експедиційні і стаціонарні дослідження природних умов і природних ресурсів. Туристичні подорожі, екскурсії, краєзнавчі пошуки. Музейні експозиції, виставки 34
Урок 5. Географічні енциклопедії, довідники, словники, календарі. Географічні періодичні видання. Географічні описи в мистецьких творах, засобах масової інформації, в тому числі аудіовізуальних тощо 38
Урок 6. Карти — джерела географічних знань, їх зміст і призначення. Картографічні проекції, спотворення площ, форм, кутів, відстаней. Способи зображення географічних об`єктів та явищ на картах. Види карт. Топографічні карти та їх практичне використання. Визначення за картами напрямків, відстаней та висот на місцевості. Географічні атласи. Електронні карти і атласи 43
Урок 7. Практична робота № 2. Опис місцевості і розв’язання задач за навчальними топографічними картами 47
Урок 8. Географічні відомості про територію України в античних географів, у «Повісті минулих літ», літописах. Перші карти України. Дослідження природних умов і природних ресурсів України в ­ХVIII–ХІХ ст. Географічні дослідження України в ХХ ст. 49
Урок 9. Роль у вивченні природи та господарства України В.Вернадського, П. Тутковського, С. Рудницького, Г. Висоцького, П. Погребняка, Б. Срезневського, В. Бондарчука, В. Кубійовича тощо. Сучасні географічні дослідження. Українське географічне товариство 52
Урок 10. Узагальнення теоретичних знань та практичних умінь учнів з Розділу I. «Україна та її географічні дослідження» 59
Урок 11. Тематичне оцінювання № 1 64
Тематичне оцінювання № 1 64
Розділ II. Загальна характеристика природних умов і природних ресурсів України
Урок 12. Тектонічна карта України. Характеристика основних тектонічних структур. Взаємозв`язок основних форм рельєфу з тектонічними структурами 67
Урок 13. Геологічна карта України. Вік і поширення гірських порід. Геохронологічна таблиця. Зміна природних умов території України в архейську, протерозойску, палеозойську, мезозойську, кайнозойську ери 73
Урок 14. Фізична карта України. Загальний план будови поверхні, простягання низовин, височин, гір, річкових долин 77
Урок 15. Закономірності поширення основних форм рельєфу і типів рельєфу 84
Урок 16. Різноманітність і багатство мінерально-сировинних ресурсів, їх зв`язок із геологічною будовою. Закономірності поширення корисних копалин Паливні корисні копалини. Перспективні нафтогазоносні райони. Основні родовища нафти і газу. Родовища горючих сланців і торфу. Рудні корисні копалини. Родовища залізної, марганцевої, уранових руд 89
Урок 17. Нерудні корисні копалини. Родовища нерудної сировини, дорогоцінного каміння.  Мінеральні води і грязі. Господарська оцінка мінерально-сировинних ресурсів, основні шляхи їх раціонального використання і охорони. Практична робота № 3. Встановлення взаємозв’язків між тектонічними структурами, формами рельєфу та корисними копалинами на території України 93
Урок 18. Узагальнення теоретичних знань та практичних умінь учнів з Розділу II «Загальна характеристика природних умов і природних ресурсів України» 95
Урок 19. Тематичне оцінювання № 2 104
Тематичне оцінювання № 2 104
Урок 20. Загальна характеристика клімату України. Основні кліматичні чинники: сонячна радіація, циркуляція атмосфери, підстилаюча поверхня. Взаємодія чинників кліматоутворення 110
Урок 21. Кліматичні карти. Основні кліматичні показники. Кліматичні ресурси. Погода і небезпечні погодні явища 114
Урок 22. Прогноз погоди. Синоптична карта. Метеорологічні станції, бюро погоди, гідрометеорологічна служба України. Вплив кліматичних умов на здоров’я і господарську діяльність людини 118
Урок 23. Поверхневі води. Основні річкові басейни та їх характеристика. Характер гідрографії і водного режиму річок 122
Урок 24. Річкові системи Дніпра, Сіверського Дінця, Південного Бугу, Дністра, Дунаю, Тиси.  Канали: Сіверський Донець — Донбас,  Дніпро — Кривий Ріг, Дніпро — Донбас, Північнокримський. Практична робота № 4.  Позначення на контурній карті річок 126
Урок 25. Озера і лимани; їх типи; особливості гідрологічного режиму. Водосховища. Практична робота № 4 (продовження). Позначення на контурній карті озер, водосховищ, каналів, боліт  128
Урок 26. Підземні води. Основні артезіанські басейни України. Болота, їх типи і поширення. Причини заболочення. Практична робота № 4 (продовження).  Позначення на контурній карті боліт 130
Урок 27. Водний баланс і водні ресурси України,  шляхи їх раціонального використання і охорони. Практична робота № 4 (продовження). Аналіз забезпеченості водними ресурсами різних територій України 133
Урок 28. Умови ґрунтоутворення, основні генетичні типи ґрунтів, закономірності їх поширення 135
Урок 29. Земельні ресурси України. Основні заходи раціонального використання і охорони земельних ресурсів. Практична робота № 5. Аналіз закономірностей поширення ґрунтів на території України 137
Урок 30. Різноманітність видового складу, закономірності поширення рослинності. Широтна зональність і висотна поясність рослинного покриву. Червона книга України. Вплив господарської діяльності на рослинність. Рослинні ресурси, їх охорона і відтворення 142
Урок 31. Різноманітність видового складу тварин. Вплив людини на тваринний світ. Тварини, що занесені до Червоної книги України. Тваринні ресурси України, заходи щодо їх відтворення і охороні 145
Урок 32. Узагальнення теоретичних знань та практичних умінь учнів з Розділу ІІ. Загальна характеристика природних умов і природних ресурсів України 148
Урок 33. Тематичне оцінювання № 3 151
Тематичне оцінювання № 3 151
Розділ ІІІ. Ландшафти  і фізико-географічне районування
Урок 34. Природно-територіальні комплекси (ПТК), взаємодія факторів і компонентів, що їх формують. Ландшафти та їх класифікація. Вплив господарської діяльності людини на ландшафти 160
Урок 35. Поняття фізико-географічного районування. Карта фізико-географічного районування України. Наукове і практичне значення природного районування 164
Урок 36. Зона мішаних і широколистяних лісів. Географічне положення, межі, розміри.  Характерні риси природних комплексів та ресурсів. Несприятливі природні процеси. Поділ на природні країни. Природоохоронні території 168
Урок 37. Зона лісостепу. Географічне положення, межі, розміри. Характерні риси природних комплексів та ресурсів. Несприятливі природні процеси. Поділ на природні країни. Природоохоронні території 172
Урок 38. Зона степу. Географічне положення, межі, розміри. Головні риси природних умов. Поділ на підзони. Несприятливі природні процеси. Природоохоронні території. Практична робота № 6. Складання порівняльної характеристики природних зон і країв України (за вибором) 177
Урок 39. Українські Карпати. Географічне положення, межі і розміри. Загальні риси природних умов. Висотна поясність ландшафтів. Стихійні природні явища і процеси. Поділ на природні області. Природоохоронні території. Основні заходи щодо раціонального використання та охорони природних умов і природних ресурсів 183
Урок 40. Кримські гори. Географічне положення, межі, розміри. Особливості природних умов і ресурсів. Несприятливі природні процеси. Поділ на природні області. Природоохоронні території. Основні заходи щодо раціонального використання та охорони природних умов і природних ресурсів 190
Урок 41. Фізико-географічна характеристика природного комплексу Чорного моря. Проблеми використання і охорони його вод 195
Урок 42. Фізико-географічна характеристика природного комплексу Азовського моря. Проблеми використання і охорони його вод 200
Урок 43. Узагальнення теоретичних знань  та практичних умінь учнів з Розділу ІІІ. Ландшафти і фізико-географічне районування 203
Урок 44. Тематичне оцінювання № 4 207
Тематичне оцінювання № 4 207
Розділ IV. Використання природних умов і природних ресурсів 
та їх охорона
Урок 45. Поняття «геоекологічна ситуація». Основні забруднювачі навколишнього середовища 210
Урок 46. Аварія на Чорнобильській АЕС і стан навколишнього середовища 214
Урок 47. Вплив геоекологічної ситуації на населення в Україні. Законодавство про екологічну ситуацію в Україні 222
Урок 48. Законодавчі акти про природно-заповідний фонд України. Природно-заповідний фонд. Національна екологічна мережа України 226
Урок 49. Моніторинг навколишнього середовища в Україні. Основні заходи щодо раціонального використання і охорони навколишнього середовища в Україні 229
Урок 50. Практична робота № 7. Аналіз карти геоекологічної ситуації в Україні. Нанесення на контурну карту основних природоохоронних об`єктів України 232
Урок 51. Тематичне оцінювання № 5 233
Література 23
Всього коментарів: 1
olyahulka пише: | 16.11.2012 | 00:21:22 ( E-mail ) #1 Сторінка з коментарем Спам
Аватар відсутній ok
Подобається | 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті