ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 8 клас


Плани-конспекти уроків світової літератури 8 клас


Назва: Усі уроки світової літератури 8 клас
Автор: А.В. Хорошилова
Видавництво: Основа
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 368
Формат файлу: .PDF 
Розмір файлу: 4.57 mb
Мова: українська

Плани-конспекти із зарубіжної літератури для 8-го класу розроблено відповідно до чинної програми 12-річної школи.
Посібник містить розгорнуті, докладні розробки уроків з поєднанням традиційних та інтерактивних методів викладання літератури. Значною мірою полегшать роботу вчителя тексти літературних творів, які вивчаються за програмою.
Для учителів зарубіжної літератури, керівників методичних об'єднань.

Зміст
Переднє слово 7
Календарне планування 8
І семестр
Вступ 11
Урок № 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва 11
Урок № 2. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи. Веди як пам’ятка світової літератури 15
Урок № 3. Біблія як історико-літературна пам’ятка світової культури. Легенди Старого Заповіту 22
Урок № 4. Новий Заповіт. Мудрість та повчальність євангельських притч 27
Урок № 5. Розвиток мовлення. Написання творчої роботи на тему «Біблійні сюжети у віршах російських поетів» 34
Урок № 6. Коран — священна книга ісламу 39
Урок № 7. Тематична атестація № 1 43
Людина та її світ у давніх літературах 45
Урок № 8. Антична література — вихідна основа європейських літератур 45
Урок № 9. Міф як основа і джерело сюжетів, тем, образів і мотивів античної літератури 48
Урок № 10. Гомер — легендарний засновник європейської літератури 55
Урок № 11. Поема Гомера «Іліада». Читання уривків «Заспів», «Щит Ахілла» 60
Урок № 12. Читання та аналіз уривка «Двобій Ахілла з Гектором» 66
Урок № 13. Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна. РМ. Складання характеристики літературного героя. Гуманістичний пафос «Іліади» 81
Урок № 14. Поема Гомера «Одіссея». Пригодницький, казковий і побутовий елементи поеми 86
Урок № 15. Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості в образі Одіссея 106
Урок № 16. Тематична атестація № 2 112
Урок № 17. Давньогрецька лірика та її особливості. Творчість Тіртея 114
Урок № 18. Творчість Архілоха — засновника ямбічного жанру 118
Урок № 19. Любовна лірика Сапфо 121
Урок № 20. Життєствердна лірика Анакреонта 126
Урок № 21. «Сильніше зброї — сила слова». Виразне читання напам’ять віршів античних поетів 132
Урок № 22. Давньогрецький театр та його особливості 134
Урок № 23. Есхіл як видатний давньогрецький драматург 140
Урок № 24. Поема Вергілія «Енеїда» як літературна обробка легенди про троянця Енея — засновника Рима 148
Урок № 25. Творче наслідування Вергілієм поем Гомера «Іліада» та «Одіссея» 154
Урок № 26. Квінт Горацій Фланк — один із найвидатніших поетів римської літератури. Ода «До Мельпомени» як початок традиції підбиття поетом підсумку свого творчого шляху 161
Урок № 27. Публій Овідій Назон — видатний римський поет. Збірка Овідія «Сумні елегії» 169
Урок № 28. Поема Овідія «Метаморфози» та її міфологічна основа 176
Урок № 29. Урок позакласного читання. Овідій «Метаморфози» («Потоп», «Філемон та Бавкіда») 185
Урок № 30. Тематична атестація № 3 187
Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури 189
Урок № 31. Середньовіччя як історична та культурна доба 189
Урок № 32. Середньовічна китайська поезія. Лірика Лі Бо 192
Урок № 33. Лірика китайського поета Ду Фу 199
ІІ семестр
Урок № 34. Особливості персько-таджицької поезії 204
Урок № 35. Рудакі як засновник персько-таджицької літератури 208
Урок № 36. Оспівування жінки та кохання в ліриці Гафіза 212
Урок № 37. Омар Хайям — корифей персько-таджицької лірики 217
Урок № 38. Урок виразного читання. «Маленькі поеми» Омара Хайяма 223
Урок № 39. Урок розвитку мовлення. Написання власних рубаї 225
Урок № 40. Середньовічна європейська лірика. Творчість провансальських трубадурів 228
Урок № 41. Поезія Бертрана де Борна 234
Урок № 42. Лірика вагантів 238
Урок № 43. «Пісня про Роланда» — французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в поемі 247
Урок № 44. Роланд — головний герой епосу. Карл як ідеал державної мудрості. Зрадник Ганелон — антипод Карла і Роланда 250
Урок № 45. Данте — видатний поет і мислитель Італії. Поема «Божественна комедія» — філософсько-художній синтез середньовічної культури 256
Урок № 46. «Божественна комедія»: подорож до Пекла 261
Урок № 47. «Рай»: «любов, що водить сонце й зорні стелі» 264
Урок № 48. Тематична атестація № 4 269
Злет людського духу в літературі доби Відродження 273
Урок № 49. Особливості культури і мистецтва доби європейського Відродження 273
Урок № 50. Франческо Петрарка — видатний італійський поет-гуманіст. Оспівування кохання в «Книзі пісень» 277
Урок № 51. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів у «Книзі пісень» Петрарки 281
Урок № 52. Мігель де Сервантес Сааведра — автор роману «Дон Кіхот» 284
Урок № 53. Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості 289
Урок № 54. Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси 292
Урок № 55. Дон Кіхот — вічний образ всесвітньої літератури 297
Урок № 56. Розвиток мовлення. Написання листа літературному героєві. Лист Дон Кіхоту 301
Урок № 57. Підсумковий урок за темою «Література Відродження» 302
Урок № 58. Тематична атестація № 5 304
Урок № 59. В. Шекспір — геніальний англійський драматург і поет доби Відродження 306
Урок № 60. Трагедія В. Шекспіра «Гамлет». Історія створення трагедії 312
Урок № 61. «Что ему Гекуба, что он Гекубе..?» 319
Урок № 62. «Бути чи не бути?» 324
Урок № 63. «Повесть бесчеловечных и кровавых дел…» Трагічний фінал п’єси «Гамлет» 330
Урок № 64. Гамлет — вічний образ світової літератури 332
Урок № 65. Філософська проблематика трагедії Шекспіра «Гамлет» 339
Урок № 66. Синтез гуманістичного та трагічного світосприйняття у сонетах В. Шекспіра 345
Урок № 67. Заглиблення в людську психологію, поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби в сонетах Шекспіра 351
Урок № 68. Урок позакласного читання. Ствердження величі і краси справжнього кохання у трагедії В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» 355
Урок № 69. Тематична атестація № 6 358
Урок № 70. Підсумковий урок. «Гортаючи сторінки прочитаних книг...» 361
Література
Всього коментарів: 1
виктор пише: | 15.12.2013 | 18:55:48 ( E-mail ) #1 Сторінка з коментарем Спам
Аватар відсутній всі хочурь заробити
Адміністратор?
Подобається | 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті