ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 5 клас


Плани-конспекти уроків світової літератури 5 клас


Назва: Розробки уроків світової літератури 5 клас 
Автор: В.В. Паращич
Видавництво: Основа
Рік видання: 2009
Кількість сторінок: 304
Формат файлу: .PDF 
Розмір файлу: 4.2 mb
Мова: українська


Плани-конспекти уроків із зарубіжної літератури для 5 класу, повністю відповідні "Програмі для 5–12 класів" для шкіл з українською мовою навчання.
Видання містить колендарне планування, різноманітні типи уроків, що передбачають використання традиційних та новітніх форм, методів, прийомів роботи з класом.
Доробки автора стануть впригоді кожному учителеві, надаючи йому змогу використати їх залежно від рівня підготовки кожного класу.

Зміст
Передмова 7
Календарно-тематичний план 8
I семестр
Вступ 12
Урок № 1. Література і фольклор — скарбниця духовних багатств людства 12
Урок № 2. Прислів’я і приказки — малі жанри фольклору 17
Урок № 3. Прислів’я та приказки — джерело мудрості кожного народу 20
Урок № 4. Твір за прислів’ям. Розвиток зв’язного мовлення 23
Народна казка 26
Урок № 5. Казка як жанр фольклору. Різновиди казок 26
Урок № 6. Боротьба добра зі злом — головний конфлікт народної казки. Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок 29
Урок № 7. Брати Грімм. Казка «Пані Метелиця» 43
Урок № 8. Брати Грімм. «Пані Метелиця». Уславлення любові до праці та інших людських чеснот 45
Урок № 9. Брати Грімм. Казка «Пані Метелиця» та її художні особливості 56
Урок № 10. Тематичне оцінювання № 1 59
Літературна казка 62
Урок № 11. Літературна казка. О. Пушкін, його казки 62
Урок № 12. О. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» 65
Урок № 13. Пролог до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила». Виразне читання напам’ять 68
Урок № 14. Ш. Перро як основоположник європейської літературної казки. Збірка «Казки моєї матінки Гуски...» 72
Урок № 15. Ш. Перро. Казка «Попелюшка». Сюжет 75
Урок № 16. Ш. Перро. «Попелюшка». Поетизація працьовитості та скромності, віра в перемогу добра над злом 79
Урок № 17. Ш. Перро. «Попелюшка». Ідея винагороди за людські чесноти та страждання 82
Урок № 18. Розвиток зв’язного мовлення. Характеристика Попелюшки з однойменної казки Ш. Перро за простим планом 91
Урок № 19. Тематичне оцінювання № 2 93
Урок № 20. Г. К. Андерсен. Поєднання побутовості й фантастики у казках Андерсена 95
Урок № 21. Г. К. Андерсен. Казка «Снігова королева» 98
Урок № 22. Г. К. Андерсен. «Снігова королева». Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової королеви 101
Урок № 23. Г. К. Андерсен. «Снігова королева». Авторська оцінка героїв твору 105
Урок № 24. Г. К. Андерсен. «Снігова королева». Велич краси людського серця. Антитеза 108
Урок № 25. С. Маршак. П’єса-казка «Дванадцять місяців» 112
Урок № 26. С. Маршак. «Дванадцять місяців». Казкові мотиви у п’єсі 115
Урок № 27. С. Маршак. «Дванадцять місяців». Протиставлення образів Пасербиці, Мачухи та Дочки як втілення конфлікту добра і зла 119
Урок № 28. С. Маршак. «Дванадцять місяців». Підлабузництво підлеглих та необмежена влада — головні причини спотворення характеру принцеси 121
Урок № 29. Захист проекту «У природи немає поганої погоди...» за мотивами твору С. Маршака «Дванадцять місяців» 125
Урок № 30. Тематичне оцінювання № 3 127
Література і світ природи 129
Урок № 31. Дж. Р. Кіплінг. Повість-казка «Мауглі» 129
Урок № 32. Дж. Р. Кіплінг. «Мауглі». Історія Мауглі, вихованця джунглів 132
Урок № 33. Дж. Р. Кіплінг. «Мауглі». Основні персонажі казки та їх характеристика 134
ІІ семестр
Урок № 34. Дж. Р. Кіплінг. «Мауглі». Головний закон джунглів і закони людей 138
Урок № 35. Дж. Р. Кіплінг. «Мауглі». Відповідність світу звірів і світу людей 140
Урок № 36. Дж. Р. Кіплінг. «Мауглі». Образ головного героя Мауглі та засоби його художнього втілення 143
Урок № 37. Історія Мауглі в інших розділах повісті-казки «Мауглі» Дж. Р. Кіплінга (додаткове читання) 149
Урок № 38. Тематичне оцінювання № 4 153
Урок № 39. Алкман. «Сплять усі верховини гірські...». Й. В. Ґете. «Нічна пісня подорожнього» 155
Урок № 40. М. Лермонтов. «Із Ґете» («Ген на верховини...») 160
Урок № 41. Ф. Тютчев. «Я знаю в праосені пору...» 165
Урок № 42. Ф. Тютчев. «Я знаю в праосені пору...» Виразне читання напам’ять 170
Урок № 43. Природа як джерело натхнення, а її зображення — засіб вираження почуттів японців 171
Урок № 44. Мацуо Басьо. Хоку 177
Урок № 45. М. Басьо. Виразне читання хоку напам’ять 180
Урок № 46. Тематичне оцінювання за творами Алкмана, Й. В. Ґете, М. Лермонтова, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо 182
Світ дитинства й моральні цінності в літературі 184
Урок № 47. Р. Бернс. «Чесна бідність» 184
Урок № 48. Р. Бернс. «Чесна бідність». Уславлення у вірші справжніх людських чеснот, віри у світове братерство 189
Урок № 49. Р. Бернс. «Чесна бідність». Виразне читання напам’ять 193
Урок № 50. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» 195
Урок № 51. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті 198
Урок № 52. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Вплив світу дорослих на дитячі стосунки 200
Урок № 53. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Цінності дитинства та їх доля в дорослому житті 203
Урок № 54. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Герої повісті — Том Сойєр і Гекльберрі Фінн 206
Урок № 55. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Смішне та сумне в повісті 209
Урок № 56. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Автобіографічні мотиви та багатоплановість повісті 212
Урок № 57. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Художні особливості твору (за рахунок резервного часу) 215
Урок № 58. Тематичне оцінювання № 5 218
Із дитячої літератури XX–XXI століття 219
Урок № 59. Дитяча література XX–XXI століття (огляд) 219
Урок № 60. Розвиток зв’язного мовлення. Відгук про улюблену дитячу книгу 223
Урок № 61. А. Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха» 225
Урок № 62. А. Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха». Образ головної героїні 238
Урок № 63. Дж. Толкін — автор книжок «Гобіт, або Туди і Назад» та «Володар перснів» 250
Уроки № 64–65. Дж. К. Ролінґ — автор книг про маленького чарівника Гаррі Поттера 256
Урок № 66. Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі) 274
Урок № 67. Розвиток зв’язного мовлення. Твір про природу 288
Урок № 68. Тематичне оцінювання № 6 289
Підсумок 291
Уроки № 69–70. Підсумок. Літературне свято. Захист-презентація проекту 291
Додаток. Кадри із деяких мультиплікаційних та художніх фільмів, що були створені на основі творів видатних казкарів 294
Література
Всього коментарів: 1
ВЫЛТОРЫЯ пише: | 03.11.2013 | 20:05:29 ( E-mail ) #1 Сторінка з коментарем Спам
Аватар відсутній дякую
Подобається | 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті