№ |
Тема уроку |
Дата |
Здоров'я людини |
1. |
Вступ. Що вивчає предмет «Основи здоров'я» (с. 3-7). |
|
2. |
Наша школа. ПР: знайомство зі школою (с. 8-10). |
|
3. |
Безпека у школі (с. 11-12). |
|
4. |
Рости здоровим! Здоров'я та його ознаки (с. 13-14). |
|
5. |
Ознаки хвороби. Профілактика порушень здоров'я (с. 15-17). |
|
6. |
Як росте і розвивається людина. ПР: вимірювання зросту і маси тіла (с. 18-22). |
|
7. |
Дбай про своє здоров'я! ПР: фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності (розслаблення очей і м'язів рук, тулуба) (с. 21-25). |
|
|
Фізична складова здоров'я |
|
8. |
Щоденне піклування про своє здоров'я. Розпорядок дня.
ПР: складання розпорядку дня (с. 27-31). |
|
9. |
Стеж за поставою! Як правильно сидіти за партою. ПР: вправи для формування правильної постави і стопи (с. 32-37). |
|
10. |
Твоє робоче місце. ПР: як складати портфель (с. 38-40). |
|
11. |
Чистота — запорука здоров'я (с. 41-43). |
|
12. |
Доглядай за своїм тілом! Правила особистої гігієни.
ПР: як правильно мити руки (с. 44-47). |
|
13. |
Харчуйся правильно! Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку (с. 48-50). |
|
14. |
Фізичні вправи (с. 51-53). |
|
15. |
Загартовуйся! (с. 54-57). |
|
16. |
Відпочинок. Активний і пасивний відпочинок (с. 58-59). |
|
|
Соціальна складова здоров'я |
|
17. |
Піклування про здоров'я в сім'ї (с. 60-62). |
|
18. |
Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати. ПР: розігрування діалогів знайомства; спільні ігри для дівчаток і хлопчиків
(с. 63-66). |
|
19. |
Де можна гратися, а де — ні. ПР: визначення безпечних місць на шкільному подвір'ї (с. 67-70). |
|
20. |
Що робити в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. ПР: моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб (с. 71-74). |
|
21. |
Що робити, коли заблукаєш. ПР: моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу (с. 75-76). |
|
22. |
Як поводитися з незнайомими людьми (с. 77—78). |
|
23. |
Коли ти сам удома. Побутові небезпеки (с. 79-80). |
|
24. |
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи до дому (с. 81-82). |
|
25. |
Крокуємо вулицею. Складові дороги (с. 83). |
|
26. |
Переходимо дорогу. Безпечний перехід проїжджої частини
(с. 84-87).
|
|
27. |
Я — пасажир. Правила користування громадським транспортом (с. 88-90). |
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я |
28. |
Унікальність людини (с. 91-92). |
|
29. |
Поважай себе та інших (с. 93-94). |
|
ЗО. |
Народні традиції, родинні свята і здоров'я. ПР-, створення пам'ятки «Як влаштувати веселе свято» (с. 95-96). |
|
31. |
Настрій людини. Як покращити настрій. ПР: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»; ігри, що сприяють гарному настрою (с. 97-100). |
|
32. |
Учися приймати рішення (с. 101-102). |
|
33. |
Корисні та шкідливі звички. ПР: перегляд і обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їх ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших (с. 103-105). |
|
34. |
Наближаються канікули! Правила поведінки під час канікул. Підсумок за рік (с. 106-109). |
|