ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 1-4 класи


Календарне планування уроків Природознавства в 3 класі (за підручником Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак). За новою програмою (зі змінами)


Назва: Календарне планування уроків Природознавства в 3 класі (за підручником Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак). За новою програмою (зі змінами)
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 3
Формат файлу: .doc
Розмір файлу: 0.02 mb
Мова: українська

Підручник - http://superschool.com.ua/load/3-1-0-3119
Конспектиhttp://superschool.com.ua/load/3-1-0-4282
або - http://конспект.укр/category/3-klas/prirodoznastvo/za-pidruchnikom-t-g-gilberg-t-v-sak-prirodoznastvo/








 
Тема уроку Дата
Вступ
1. Вступ. Для чого ми вивчаємо природознавство (с. 3-5).  
Світ, у якому ти живеш
2. Природа і навколишній світ. Нежива і жива природа (с. 6-7).  
3. Як людина пізнає світ (с. 8-9).  
4. Спостереження і досліди (с. 10-11).  
5. Природні та рукотворні тіла (с. 12-13).  
6. Урок-екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи.  
7. Практична робота: дослідження дрібних деталей  предметів за допомогою лупи. (с. 14-15).  
8. Тіла живої природи - організми, їх ознаки (с. 16-17).  
9. Умови необхідні для життя (с. 18-19).  
10. Різноманітність рослин (с. 20-21).  
11. Різноманітність тварин (с. 22-23).  
12. Із чого людина виготовляє предмети вжитку. Дослідницький практикум «Із чого виробляють папір?» (с. 24-25).  
13. Значення природи для життя людини (с. 26-27).  
14. Бережливе ставлення до природи. (с. 28-29).  
15. Урок-екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.  
16. Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому ти живеш».  
Світ неживої природи
17. Сонце та його значення для життя на Землі(с. 30-31).  
18. Вода та її властивості. Практична робота: Ознайомлення з властивостями води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече). (с. 32-33).  
19. Значення води  в природі та в житті людини (с. 34-35).  
20 Навчальний проект: «Як економно використовувати воду в повсякденному житті?» (с. 105)  
21. Повітря та його властивості. (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає увесь доступний простір). Значення повітря для живої природи (с. 36-37).  
22. Ґрунт. Склад ґрунту. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини . (с. 38-39).  
23. Гірські породи, їх значення для людини. Уявлення про пісок і глину як гірські породи. Практична робота: ознайомлення з властивостями піску, глини, граніту (с. 40-43).  
24. Узагальнюючий урок за темою «Світ неживої природи».  
Світ живої природи
25. Рослини. Яку будову має рослина. Практична робота: вивчення будови рослин (с. 44-45).  
26. Які бувають рослини (дерева, кущі, трав'янисті рослини) (с. 46-47).  
27. Листяні та хвойні рослини (с. 48).  
28. Дикорослі та культурні рослини (с. 49-50).  
29. Кімнатні рослини (с. 51).  
30. Практична робота: правила догляду за кімнатними рослинами
(с. 52-53).
 
31 Навчальний проект: «Звідки береться олія?»  
32. Тварини. Дикі та свійські тварини (с. 54-55).  
33. Хто такі комахи. (с.56-67)  
34 Навчальний проект «Як живуть комахи?» (на прикладі мурах )
(с. 58).
 
35. Риби (с. 59).  
36. Птахи (с. 60-61).  
37. Звірі (с. 62-63).  
38. Тварини живого куточка.  Домашні улюбленці(с. 64).
 
 
39. Навчальний проект: «Чим живиться їжак?» (с. 107)  
40. Тварини живого куточка. Домашні улюбленці (с. 65-66).  
41.  
Навчальний проект: «Як потрібно доглядати домашніх улюбленців – рослин і тварин?»
 
42. Урок-екскурсія (в сад, парк, ліс). Правила поведінки в природі.  
43. Урок-екскурсія (у краєзнавчий музей, зоопарк (на вибір)).  
44. Узагальнюючий урок за темою «Світ живої природи».  
Рідний край
45. Місце, де я живу. Природа в місті (селі) та на його околицях.
(с. 67-69).
 
 
46. Навчальний проект: «Чим славиться моє місто (село)» (с. 69)
 
 
47. Форми земної поверхні (рівнини гори) в твоєму рідному краї.  
48. Водойми рідного краю. Охорона водойм (с. 70-71).  
49. Які рослини ростуть у лісах мого краю (с. 72-73).  
50. Які рослини називають лікарськими (с. 74-75).  
51. Охорона рослин. Для чого створено Червону книгу України. Червонокнижні рослини рідного краю (с. 76-77).  
52. Які культурні рослини вирощують у рідному краї (с. 78-79).  
53. Дикі тварини рідного краю (комахи, риби, птахи, звірі) (с. 80-81).  
54. Яких свійських тварин вирощують у рідному краї (с. 82-83).  
55. Чому потрібно охороняти тварин. Тварини рідного краю з Червоної книги України (с. 84-85).  
56. Урок-екскурсія до водойми ( у ліс, парк). Правила поведінки поблизу водойми ( у лісі).  
57. Навчальний проект « Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)». (с. 85)  
58. Узагальнюючий урок за розділом «Рідний край».  
Моя країна — Україна
59. Що ми знаємо про нашу країну — Україну. Україна — моя Батьківщина (с. 86-87).
 
 
60. Навчальний проект: «Київ – столиця України»  
61.
 
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) (с. 88-89).  
62. Водойми України. Найбільші річки . Найвідоміші в Україні озера. Значення прісних водойм для людини. (с. 90-91).
 
 
63. Навчальний проект: «Дніпро- найбільша річка України»  
64. Чорне та Азовське моря. Значення морів (с. 92-93).  
65. Рівнини і гори в Україні. Карпати. Природа  Українських Карпат  (с. 94-96).  
66. Кримські гори. Природа Кримських гір (с. 97-99).  
67. Луки. Ліси – багатство України.  
68. Узагальнюючий урок за розділом «Моя країна — Україна». Підсумок за рік.  
Всього коментарів: 1
bobonichvolodimir пише: | 14.09.2015 | 12:31:28 #1 Сторінка з коментарем Спам
bobonichvolodimir Це планування на 1 клас,а не 3.
Подобається | 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті