№ |
Тема уроку |
Дата |
Вступ |
1. |
Вступ. Для чого ми вивчаємо природознавство (с. 3-5). |
|
Світ, у якому ти живеш |
2. |
Природа і навколишній світ. Нежива і жива природа (с. 6-7). |
|
3. |
Як людина пізнає світ (с. 8-9). |
|
4. |
Спостереження і досліди (с. 10-11). |
|
5. |
Природні та рукотворні тіла (с. 12-13). |
|
6. |
Урок-екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи. |
|
7. |
Практична робота: дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. (с. 14-15). |
|
8. |
Тіла живої природи - організми, їх ознаки (с. 16-17). |
|
9. |
Умови необхідні для життя (с. 18-19). |
|
10. |
Різноманітність рослин (с. 20-21). |
|
11. |
Різноманітність тварин (с. 22-23). |
|
12. |
Із чого людина виготовляє предмети вжитку. Дослідницький практикум «Із чого виробляють папір?» (с. 24-25). |
|
13. |
Значення природи для життя людини (с. 26-27). |
|
14. |
Бережливе ставлення до природи. (с. 28-29). |
|
15. |
Урок-екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі. |
|
16. |
Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому ти живеш». |
|
Світ неживої природи |
17. |
Сонце та його значення для життя на Землі(с. 30-31). |
|
18. |
Вода та її властивості. Практична робота: Ознайомлення з властивостями води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече). (с. 32-33). |
|
19. |
Значення води в природі та в житті людини (с. 34-35). |
|
20 |
Навчальний проект: «Як економно використовувати воду в повсякденному житті?» (с. 105) |
|
21. |
Повітря та його властивості. (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає увесь доступний простір). Значення повітря для живої природи (с. 36-37). |
|
22. |
Ґрунт. Склад ґрунту. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини . (с. 38-39). |
|
23. |
Гірські породи, їх значення для людини. Уявлення про пісок і глину як гірські породи. Практична робота: ознайомлення з властивостями піску, глини, граніту (с. 40-43). |
|
24. |
Узагальнюючий урок за темою «Світ неживої природи». |
|
Світ живої природи |
25. |
Рослини. Яку будову має рослина. Практична робота: вивчення будови рослин (с. 44-45). |
|
26. |
Які бувають рослини (дерева, кущі, трав'янисті рослини) (с. 46-47). |
|
27. |
Листяні та хвойні рослини (с. 48). |
|
28. |
Дикорослі та культурні рослини (с. 49-50). |
|
29. |
Кімнатні рослини (с. 51). |
|
30. |
Практична робота: правила догляду за кімнатними рослинами
(с. 52-53). |
|
31 |
Навчальний проект: «Звідки береться олія?» |
|
32. |
Тварини. Дикі та свійські тварини (с. 54-55). |
|
33. |
Хто такі комахи. (с.56-67) |
|
34 |
Навчальний проект «Як живуть комахи?» (на прикладі мурах )
(с. 58). |
|
35. |
Риби (с. 59). |
|
36. |
Птахи (с. 60-61). |
|
37. |
Звірі (с. 62-63). |
|
38. |
Тварини живого куточка. Домашні улюбленці(с. 64).
|
|
39. |
Навчальний проект: «Чим живиться їжак?» (с. 107) |
|
40. |
Тварини живого куточка. Домашні улюбленці (с. 65-66). |
|
41. |
Навчальний проект: «Як потрібно доглядати домашніх улюбленців – рослин і тварин?» |
|
42. |
Урок-екскурсія (в сад, парк, ліс). Правила поведінки в природі. |
|
43. |
Урок-екскурсія (у краєзнавчий музей, зоопарк (на вибір)). |
|
44. |
Узагальнюючий урок за темою «Світ живої природи». |
|
Рідний край |
45. |
Місце, де я живу. Природа в місті (селі) та на його околицях.
(с. 67-69).
|
|
46. |
Навчальний проект: «Чим славиться моє місто (село)» (с. 69)
|
|
47. |
Форми земної поверхні (рівнини гори) в твоєму рідному краї. |
|
48. |
Водойми рідного краю. Охорона водойм (с. 70-71). |
|
49. |
Які рослини ростуть у лісах мого краю (с. 72-73). |
|
50. |
Які рослини називають лікарськими (с. 74-75). |
|
51. |
Охорона рослин. Для чого створено Червону книгу України. Червонокнижні рослини рідного краю (с. 76-77). |
|
52. |
Які культурні рослини вирощують у рідному краї (с. 78-79). |
|
53. |
Дикі тварини рідного краю (комахи, риби, птахи, звірі) (с. 80-81). |
|
54. |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї (с. 82-83). |
|
55. |
Чому потрібно охороняти тварин. Тварини рідного краю з Червоної книги України (с. 84-85). |
|
56. |
Урок-екскурсія до водойми ( у ліс, парк). Правила поведінки поблизу водойми ( у лісі). |
|
57. |
Навчальний проект « Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)». (с. 85) |
|
58. |
Узагальнюючий урок за розділом «Рідний край». |
|
Моя країна — Україна |
59. |
Що ми знаємо про нашу країну — Україну. Україна — моя Батьківщина (с. 86-87).
|
|
60. |
Навчальний проект: «Київ – столиця України» |
|
61.
|
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) (с. 88-89). |
|
62. |
Водойми України. Найбільші річки . Найвідоміші в Україні озера. Значення прісних водойм для людини. (с. 90-91).
|
|
63. |
Навчальний проект: «Дніпро- найбільша річка України» |
|
64. |
Чорне та Азовське моря. Значення морів (с. 92-93). |
|
65. |
Рівнини і гори в Україні. Карпати. Природа Українських Карпат (с. 94-96). |
|
66. |
Кримські гори. Природа Кримських гір (с. 97-99). |
|
67. |
Луки. Ліси – багатство України. |
|
68. |
Узагальнюючий урок за розділом «Моя країна — Україна». Підсумок за рік. |
|