ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Розробка уроку на тему: "Прогулянка з плазунами" 3 клас
Розробка уроку на тему: "Прогулянка з плазунами" 3 клас
Victor_PasykДата: Понеділок, 05.08.2013, 00:38:08 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Тема: Прогулянка з плазунами.

Мета:Узагальнити та систематизувати знання, одержані дітьми у процесі вивчення теми. Розвивати пізнавальну активність учнів, зв’язне мовлення, творче мислення. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: Картки для гри «Залишайко», реквізит для інсценівки, фонограма пісні.

Хід заняття

І. Привітання у колі.

 Гра «Іскорка».

Візьміть один одного за рученята.

Покажіть мені свої розумні оченята.

Я хочу побачити в них увагу, бажання пізнати нове.

Налаштуйтеся на роботу.

Бажаю вам гарного настрою, міцних знань, позитивних емоцій!

Передамо один одному іскорку (потиском руки) з найкращими побажаннями, щоб вона торкнулася кожного.

ІІ. Робота з календарем.

1.     Повідомлення синоптика.

2.     Математична розминка.

Робота з датою.

-         Що ви можете сказати про число 23?

-         Яке число утвориться, якщо переставити у його записі цифри?

-         На скільки число 32 більше, ніж 23?

-         Складіть вираз, у якому число 23 виступало б зменшуваним.

3.     Природнича розминка.

-         До якої пори року належить місяць листопад?

-         Яка пора року настає після осені?

-         Які зміни відбуваються у природі з приходом зими?

4.     Мовна розминка.

-         Назвіть орфограму у слові «зима».

-         Як перевірити ненаголошений и?

-         Доберіть спільнокореневі слова до слова «зима».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Створення проблемної ситуації.

-         Ми з вами наближаємось до завершення вивчення теми «Плазуни». Перевіримо міцність ваших знань з вивченої теми. Пропоную вам розповідь про нільського крокодила, у якій зустрічаються недоречності чи хибні факти. Ви повинні відшукати і виправити їх.

ІV. Робота над темою. Презентація повідомлень.

1.      Інтелектуальна розминка.

-        Як ще називають плазунів?

-        Яка рептилія найдавніша?

-        Чому рептилій вважають холоднокровними?

-        На які групи поділяють плазуни?

-        Назвіть характерні ознаки плазунів.

-        На якому материку рептилії не мешкають?

2. Презентація повідомлень учнями. Обговорення.

- А чи хотіли б ви мати вдома екзотичного плазуна? У нашого Микити вдома є декоративна черепашка. Про неї вам розповість його матуся Уляна Федорівна.

3. Виступ мами учня.

(Запитання дітей).

2. Гра «Залишайко».

- Ви повинні забрати зайве і залишити лише предмети одягу, які використовують плазуни для залякування ворогів чи порятунку.

(Светер, плащ, жилет, капюшон, панцир, рукавички).

- А зараз пропоную відпочити і переглянути жартівливу інсценівку, персонажем якої є казкова рептилія.

3. Інсценівка «У їдальні».

4. Гра «Порівняйко».

- Часто, характеризуючи людей, ми порівнюємо їх з тваринами. Доповніть вислови. Використавши назви плазунів:

Повільний, як …

Слизький, як …

Проливає (чиї?) сльози

Змінюється, наче …

Має язик, мов (чиє?) жало.

V. Підсумок заняття.

- Діти, а чому так важливо вивчати життя тварин?

- Давайте ж цінувати і берегти усе живе, що нас оточує.

- Саме про це йдеться у нашій заключній пісні.

(Звучить пісня)

Земля – наш дім!

Я хочу бачити цей світ

Барвистим і живим,

Щоб звірі, птахи й плазуни

Жили безпечно в нім.

Нехай синіє океан,

Шумлять ліси й поля.

Давайте ж разом берегти

Дім, що звемо Земля!
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Розробка уроку на тему: "Прогулянка з плазунами" 3 клас
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті