Victor_Pasyk | Дата: Понеділок, 05.08.2013, 00:37:18 | Повідомлення # 1 |
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| Тема: Абетка здоров’я. Щоб міцне здоров’я мати, сам про нього мусиш дбати.
Мета: Донести до учнів важливість збереження та зміцнення здоров’я – найважливішої життєвої цінності; розвивати охайність, культуру гігієни; виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, чуйність, співчуття
Хід заняття
І. Вітання у колі. 1. Учні вітаються віршем. Доброго ранку, ліси і поля, Доброго ранку, плането Земля! Миру, здоров’я всім людям бажаємо, Ранкову зустріч розпочинаємо. 2.Компліменти –побажання. - Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи ? - А чи важливим є настрій людини ? - Важливу справу легше починати у доброму чи сумному настрої ? - А яким чином можна настрій підняти ? - „Чарівна куля”- передаючи її, ми передаємо своє тепло, доброту, гарний настрій...
ІІ. Робота з календарем. Підсумки спостережень за погодою.
1. Синоптичне повідомлення.
2. Інтелектуальна розминка.
- За допомогою яких двох цифр записуємо число 10 ? - Назвіть, з яких двох менших чисел складається число 10 ? - Назвіть „сусідів” числа 10 ? - Грудень відносимо до місяців якої пори року ? - Які ще зимові місяці знаєте ? - Доберіть слова-ознаки до слова зима . - Доберіть слова-дії до слова зима. - Придумайте речення зі словом зима . - Які народні прикмети про зиму ви знаєте ? Яскраві зірки взимку – на мороз. Миготять зірки в небі - на мороз. Багато інею на деревах - буде багато меду. Снігурі прилетіли в грудні - зима буде суворою. Якщо на початку зими йде сильний сніг, то на початку літа падатиме сильний дощ. Зима снігова - літо дощове. На полях сніг хвилястий-хліба будуть рясні. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 1. - Діти, хто відсутній у класі ?Причина? - Дійсно, в холодну пору року збільшується небезпека застудних захворювань. А це тісно пов”язано з темою наших ранкових зустрічей. 2. Гра «Асоціації». 3. – Доберіть іменники-асоціації до слова здоров’я. (Вітаміни ,зарядка, загартування, спорт, чистота, соки...) 4.Проблемна ситуація „Хворий ведмедик”. - Що порадимо хворому ведмедику ? - А кого викликають у випадку хвороби ? - Які лікарські спеціальності ви знаєте? - Як називається спеціальність лікаря, що лікує діток? - Професія «лікар» – дуже почесна і відповідальна. Лікар оглядає хворого, встановлює діагноз і призначає лікування. Потрібно багато вчитися та працювати , щоб стати гарним лікарем, таким, як мама нашого Ярослава - Оксана Петрівна. Вона – шанований у місті лікар-педіатр. Сьогодні вона наша гостя і розповість вам, як потрібно дбати про своє здоров’я, щоб не застуджуватися, особливо узимку. ІV. Робота над темою. Презентація повідомлень. 1. Виступ мами. (Запитання учнів). 2. Презентація повідомлень учнями. 3. Обговорення. - Як же дбати про своє здоров’я, щоб бути міцним і не хворіти? Зілля різне, страви, води - Все вживаєш, як хворієш. Бігаєш, купуєш ліки, На них гроші не жалієш. Та не купиш і за гроші Ти здоров’я, мій хороший! Щоб міцне здоров я мати - Сам про нього мусиш дбати. V. Підсумок заняття. - Сьогодні ми багато говорили про те, яз потрібно берегти своє здоров’я. А щоб перевірити ваші знання, проведемо веселу гру. Будьте уважні! 4 . Гра „ Так чи ні ?” Зіграти хочеться мені Із вами, друзі, в „Так чи ні ?” Я вам питання задаю Готуйте відповідь свою . Бурульки їсти льодяні Корисно ви скажіть чи ні? Щодня гуляти у дворі Чи ви порадите мені? Корисно тістечка смачні По 5 одразу їсти? Робити вправи я мастак Хороше це заняття? Без шапки у морозні дні Гуляти можна? Звісно... Скажіть чи моркву і буряк Потрібно їсти дітям? Суниці з грядки запашні Немиті можна їсти? І під кінець скажіть мені Цікава гра у „Так чи ні ” ? - А ще для міцного здоров’я дуже важливий гарний, позитивний настрій. Тож, для гарного настрою, пограймо у вашу улюблену гру «Як живеш?» 5. Енерджайзер „ Як живеш?” - Я бажаю, щоб гарний настрій супроводжував вас протягом усього дня. Це допоможе вам дізнатися багато нового і цікавого!
|
|
| |