Victor_Pasyk | Дата: Понеділок, 05.08.2013, 00:35:40 | Повідомлення # 1 |
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| Тема: Підводний світ. Ці загадкові дельфіни.
Мета: Збагачувати знання про різноманітність тварин підводного світу. Продовжити ознайомлення з різними видами дельфінів,особливостями їх зовнішньої будови та способу життя,поширенням. Розвивати пізнавальний інтерес, зв’язне мовлення,уяву. Виховувати культуру спілкування, дружелюбність.
Обладнання: повідомлення учнів,фото та ілюстрації дельфінів.
Хід заняття
I. Ранкове вітання у колі.
1. Учні вітаються віршем.
- Добридень! Добридень! Добридень!-скажу.
Як ранок настане,до школи біжу.
Ось ручки,ось щічки,а ось голова.
Ось вулиця,парк,а ось школа моя.
Зустріне тут вчитель,запросить у клас.
- Добридень усім! Рада бачити вас!
2. Вітання один з одним щічками.
3. Енерджайзер «Що ти робиш?».
II. Робота з календарем. Підсумки спостережень за погодою.
1.Учні називають число,місяць,рік,температуру повітря,стан неба,інші явища. (Сьогодні 16 листопада 2011 року,ясно,температура повітря +3 градуси за Цельсієм,опадів немає.)
2. Математична розминка.
- Що ви можете сказати про число 16?
- Що треба зробити з числом 16,щоб отримати 8? 20? 6?
- Збільшіть число 16 на 5. Зменшіть на 10. Збільшіть на 80. Зменшіть у 4 рази.
3. Мовна розминка.
- Вимовте назву місяця «листопад».
- Яка орфограма є в цьому слові? Як перевірити написання?
- Створимо «асоціативний кущ» до слова «листопад».
4. Природнича розминка.
- Якої пори року місяць листопад? Які ще осінні місяці ви знаєте?
III. Робота над темою. Презентація повідомлень.
1.Загадка.
Хоч оре глибоко цей плуг,
Та сліду жодного навкруг. ( Корабель )
- Сьогодні ми здійснимо уявну подорож на кораблі. Але куди ми попливемо? Кого зможемо зустріти на морських просторах?
2.- Про кого так кажуть: «Вони можуть супроводжувати корабель протягом всього його плавання. Ці савці можуть врятувати життя людини»? (Дельфіни)
- Які види дельфінів ви знаєте? (Дельфін, білобочка, афаліна,косатка)
( Учні зачитують повідомлення по кожному виду. )
3.- Що ще ви знаєте про дельфінів?
( Учень декламує вірш «Що сталося в морі?» )
4.- Сьогодні на ранковій зустрічі у нас гості,мама нашого учня,Кута Анатолія. Ольга Іванівна разом із сином під супровід бандури виконає пісню «Дельфінчик».
- Приготуйтесь слухати.
IV.Підсумок заняття.
- На морі ми побували,морських жителів зустріли. А зараз спробуємо утворити «хвилю».
(Учні стають в коло і,присідаючи по черзі,утворюють «хвилю».)
-Таким чином ми передали один одному позитивні емоції,гарний настрій. Тому що сьогодні протягом дня нас чекає багато цікавого,корисного та пізнавального.
А на згадку про нашу подорож до моря Ольга Іванівна з Анатолієм хочуть подарувати вам всім наклейки морських жителів. Ви їх зможете наклеїти на свої шафи.
|
|
| |