ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Розробка уроку на тему: "Подорож до царства риб" 2 клас
Розробка уроку на тему: "Подорож до царства риб" 2 клас
Victor_PasykДата: Понеділок, 05.08.2013, 00:32:38 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Тема: Подорож до царства риб.
Мета: Розширити знання дітей про риб, умови їх життя. Закріпити знання послідовності ряду натуральних чисел, утворення й складу числа 4. Розвивати фонематичний слух учнів, їх увагу, спостережливість, мислення. Виховувати вміння слухати товаришів. Бути уважним один до одного.
Хід заняття
І. Привітання у колі.
Стати у коло так, щоб хлопчики та дівчатка чергувалися, взятися за руки. Разом з учителем промовляють слова:
   Прийшли вранці ми до школи…
                                        Засіяло все навкруг
                                        В ріднім колі, дружнім колі
                                        Знов зібралися ми в круг.
                                        Треба разом привітатись:
                                   - Добрий день! Добрий день!
                                        І всім людям побажати
                                        Провести найкраще день!
2. Привітання вчителя.
- Доброго ранку, друзі! Приємно бачити, що ви усміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. Я також рада вітати всіх у нашому затишному класі. Давайте сядемо, як кому зручно, і скажемо один одному кілька добрих, лагідних слів від щирого серця.
3. Обмін компліментами чи побажаннями.
Діти, передаючи по колу м’яку іграшку – сердечко, говорять один одному побажання чи компліменти.
-         Сподіваюсь, усе сказане сприятиме вашому гарному настрою на увесь день.
ІІ. Робота з календарем.
-         Кого ви першим зустріли, вийшовши з будинку?
 
1.     Розповідь учителя.
-         А я зустріла хлопчика, який розповів мені про те, що він помітив сьогодні у природі. Послухайте, можливо ви теж звернули на це увагу.
 
«Хоча сонечко й світить у небі, надворі прохолодно. Починають розпускатися зелені листочки на деревах і кущах. Птахи весело щебечуть, повертаючись з вирію».
-         Чи згідні ви з тим, що розповів хлопчик? Чому?
-         Що спостерігали ви, йдучи до школи?
-         То яка зараз пора року?
2.     Відмітка на календарі погоди дня.
3.     Робота з датою.
- Яке сьогодні число, місяць? Прочитайте, будь ласка, з дошки.
20 лис  опа    а
- Яким по порядку є листопад серед осінніх місяців?
- Який день тижня?
с  р    а
- Яким він є по порядку серед днів тижня?
- Який день був учора? Буде післязавтра?
- Скільки днів до кінця тижня?
- Що ви знаєте про число 4?
- Що є спільного у словах чотири і середа?(3 склади, звук [р])
- Який звук [р] – голосний чи приголосний? Доведіть. Назвіть парний йому м’який.
- Якою буквою він позначається на письмі?
- А якби до вас прийшли гості, якими стравами зі звуком [р] ви б їх пригостили?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Що у торбинці?»
-         Цікаво, чи могли б гості поласувати тим, що знаходиться у цій торбинці?
(Діти намагаються на дотик визначити предмет, схований у торбинці (його можна загорнути у кілька шарів паперу), передаючи по колу, доки хтось не назве правильно).
-         Як гадаєте, чому я поклала у торбинку саме рибу? (Бо ми працюємо над темою «У царстві риб»).
ІV. Робота над темою. Презентація повідомлень.
-         Доведіть, що це справді риба.
 
1.     Розумова розминка.
-         Де живуть риби? Чим відрізняються від інших тварин?
-         Як пересуваються  у воді? За допомогою чого?
-         Як дихають риби? Чим живляться? Чи можуть літати? Яка риба, якщо злякається, набирає у себе воду і роздувається?
2.     Презентація повідомлень учнями.
Запитання.
3.     Читання речення.
Мчивоть, кя ибра.
-         А чи насправді риби мовчать? Спробуйте дізнатись про це самостійно або попросіть у своїх рідних допомогти відшукати інформацію.
V. Підсумок заняття.
1. Гра «Вію, вію вінець».
                                       Вію, вію, вію вінець,
                                       Завію, завію, завію вінець,
                                       Розвію, розвію, розвію вінець,
    Бо нашій зустрічі настане кінець.
2. Планування.
- Сьогодні на вас чекає захоплююча подорож у країну «Геометрія», знайомство з новою буквою на уроці читання та письма. Успіхів вам!
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Розробка уроку на тему: "Подорож до царства риб" 2 клас
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті