Вступ
Орієнтовне календарно-тематичне планування 4
Орієнтовне поурочне планування
Урок 1 Чарівний світ етики: подорож продовжується 18
Тема 1. Цінності людини в сучасному світі
Урок 2_Людське життя — найвища цінність 20
Уроки 3—4 Життєві орієнтири людини 22
Урок 5 Чи легко бути справедливим 25
Урок 6 Працьовитість як риса моральної вдачі 27
Урок 7 Ідеал у твоєму житті 30
Урок 8 Повторення та узагальнення матеріалу з теми «Цінності людини в сучасному світі» 32
Урок 9 Тематичне оцінювання з теми «Цінності людини в сучасному світі» 33
Тема 2. Людина — частина Всесвіту
Урок 10 Людина — частина природи 34
Урок 11 Що означає бути здоровою людиною 36
Урок 12_Мистецтво керувати собою 37
Урок 13 Що означає бути розвиненою людиною 38
Урок 14 Як навчитися культури почуттів 39
Урок 15 Любов — найвище почуття 41
Урок 16 Повторення та узагальнення матеріалу з теми «Людина — частина Всесвіту» 42
Урок 17 Тематичне оцінювання з теми «Людина — частина Всесвіту» 44
Тема 3. Моральні виміри спілкування
Уроки 18—19 Моральні цінності суспільства 45
Урок 20 Толерантність — основа людського спілкування 46
Урок 21 Що таке милосердя 49
Урок 22_Духовні потреби людини 51
Урок 23 Релігія в нашому житті 52
Урок 24 Повторення та узагальнення матеріалу з теми «Моральні виміри спілкування» 54
Урок 25 Тематичне оцінювання з теми «Моральні виміри спілкування» 56
Тема 4. Цінності демократичного громадянського суспільства
Урок 26 Людина — найвища цінність 58
Урок 27 Свобода — основа моральності 60
Урок 28 Права і свободи людини — найвища цінність громадянського суспільства 61
Урок 29 Усі ми різні, усі ми — рівні 63
Урок 30 Мораль і закон — регулятори нашого життя 65
Урок 31 Громадянська позиція людини — цінність демократичного суспільства 67
Урок 32_Етика відносин між народами 68
Урок 33 Повторення та узагальнення матеріалу з теми «Цінності демократичного громадянського суспільства» 69
Урок 34 Тематичне оцінювання з теми «Цінності демократичного громадянського суспільства». 72
Підсумкове узагальнення
Урок 35. Що означає бути громадянином і патріотом України 75
Література 76
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики