ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 1-4 класи


Усі уроки з курсу "Основи здоров'я" 1-4 класи


Назва: Розробки уроків основ здоров'я 1-4 класи
Автор: Володарська М.О.
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 493
Розмір файлу: 3.99 mb 
Формат файлу: .pdf
Мова: українська
 
Зміст
1 клас 
Орієнтовне тематичне планування 11
Розробки уроків 13
Урок 1. Що вивчає курс «Основи здоров’я». Здоров’я та його ознаки. Практична робота «Дерево здоров’я» 13
Урок 2. Щоденне піклування про своє здоров’я 18
Урок 3. Здоров’я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щеплення проти них 23
Урок 4. Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіла» 25
Урок 5. Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я. Правильна організація робочого місця в класі і вдома. Практична робота: формування в дітей уміння організовувати свою працю і відпочинок; розучування «валеологічних хвилинок» для зменшення втоми й підвищення працездатності на різних уроках 28
Урок 6. Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима 34
Урок 7. Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та волоссям 38
Урок 8. Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей 42
Урок 9. Роль харчування для здоров’я. Адекватне якісне харчування 45
Урок 10. Рух і здоров’я. Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри для
цілеспрямованого тренування певних груп м’язів 49
Урок 11. Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ванн 53
Урок 12. Цінність життя і здоров’я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинки 57
Урок 13. Право дитини на здоров’я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров’ям 60
Урок 14. Піклування про здоров’я в сім’ї. Доброзичливі й добрі стосунки між членами родини. Як виявляти своє співчуття, допомогу 64
Урок 15. Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім’ї. Практична робота: моделювання ситуації спілкування дівчаток і хлопчиків. Розігрування діалогів у ситуації знайомства 68
Урок 16. Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях 73
Урок 17. Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонами 101, 102, 103, 104 77
Урок 18. Поводження з незнайомими людьми у під’їзді, на вулиці 83
Урок 19. Місця підвищеної небезпеки у школі 86
Урок 20. Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір’ї» 88
Урок 21. Поведінка в незнайомих місцях 91
Урок 22. Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху. Безпечний перехід проїжджої частини дороги 93
Урок 23. Вибір безпечного маршруту від дому до школи 95
Урок 24. Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа”» 99
Урок 25. Правила користування громадським транспортом 100
Урок 26. Безпека на відпочинку. Ігри та розваги 103
Урок 27. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинку 107
Урок 28. Купання у водоймах. Правила поведінки на воді 110
Урок 29. Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров’я 112
Урок 30. Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або героїв мультфільмів), їх ставлення до здоров’я 115
Урок 31. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини 119
Урок 32. Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведінки людей 121
Урок 33. Народні традиції і здоров’я 124
Урок 34. Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою 126
Урок 35. Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров’я (тестування за допомогою запитань, малюнків, ігор тощо) 128
2 клас 130
Орієнтовне тематичне планування 130
Розробки уроків 132
Урок 1. Значення здоров’я для людини 132
Урок 2. Здоров’я і хвороби. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими 135
Урок 3. Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів 140
Урок 4. Режим дня. Ознаки втоми. Вчимося й відпочиваємо. Практична робота: організація куточка відпочинку в класі та вдома 144
Урок 5. Охайність та особиста гігієна 148
Урок 6. Їжа, корисна для здоров’я. Народні традиції харчування. Практична робота: вибір корисної для здоров’я їжі 153
Урок 7. Фізичні вправи і здоров’я 156
Урок 8. Правила загартування, їх дотримання в різних умовах 159
Урок 9. Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими 162
Урок 10. Вибір друзів, уміння товаришувати й спілкуватися. Практична робота: моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиків 165
Урок 11. Гуманне ставлення до людини з різними вадами 168
Урок 12. Поняття про ВІЛ. Убезпечення від ВІЛ 172
Урок 13. Права та обов’язки дитини вдома і в школі 174
Урок 14. Практична робота. Моделювання ситуації «У шкільному медичному кабінеті» 178
Урок 15. Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором і комп’ютером 179
Урок 16. Практична робота: моделювання ситуацій «Я вдома сам», «Несподіваний дзвоник», «Непрохані гості» 184
Урок 17–19. Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті) 188
Урок 20. Безпека з інструментами 195
Урок 21. Безпека в школі. Ситуації можливої небезпеки у школі 198
Урок 22. Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху 202
Урок 23. Дорожня розмітка. Практична робота: оцінювання ризику під час переходу дороги на
регульованому і нерегульованому перехресті 205
Урок 24. Безпека на відпочинку. Ігри біля будинку 210
Урок 25. Літні розваги. Правила поведінки під час літнього відпочинку 213
Урок 26. Сонце корисне та шкідливе. Правила поведінки під час відпочинку на воді 216
Урок 27. Зимові розваги. Правила поведінки під час зимового відпочинку 220
Урок 28. Безпека у спілкуванні з тваринами. Практична робота: моделювання поведінки з дикими або бездомними тваринами 222
Урок 29. Надання першої допомоги в різних ситуаціях. Практична робота: моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах 224
Урок 30. Емоції та здоров’я 226
Урок 31. Практична робота: розпізнавання позитивних і негативних емоцій 229
Урок 32. Спілкування в різних ситуаціях. Практична робота: моделювання ситуацій у магазині, лікарні, бібліотеці 231
Урок 33. Правила етичної поведінки в ігрових ситуаціях 234
Урок 34. Корисні й шкідливі звички та їх вплив на здоров’я в сім’ї і школі 236
Урок 35. Практична робота: моделювання ситуації протидії шкідливим звичкам 239
3 клас 241
Орієнтовне тематичне планування 241
Розробки уроків 243
Урок 1. Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається 243
Урок 2. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя 245
Урок 3. Працездатність учня. Активний відпочинок. Практична робота: складання правил відпочинку на природі, біля школи, у дворі 248
Урок 4. Вибір їжі та страв. Культура харчування 252
Урок 5. Практична робота: вивчення маркування харчових продуктів 257
Урок 6. Корисні та шкідливі мікроби 260
Урок 7. Запобігання інфекційним хворобам. Практична робота: моделювання поведінки під час епідемії грипу 263
Уроки 8–9. Чинники природи, що сприяють збереженню здоров’я 266
Урок 10. Сім’я як чинник здоров’я. Практична робота: рольова гра «Батьки і діти» 272
Урок 11. Ставлення до ВІЛ-позитивних людей. Практична робота: моделювання ситуацій спілкування з ВІЛ-позитивними
людьми 276
Урок 12. Вплив куріння й алкоголю на здоров’я дитини 278
Урок 13. Твоя домівка 281
Урок 14. Права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві 284
Урок 15. Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного
світла 287
Урок 16. Безпечна електрика 289
Урок 17. Практична робота: проект «Ми бережемо електроенергію!» 293
Урок 18. Небезпека від вогню. Що таке евакуація 297
Урок 19. Пожежонебезпечні предмети. Вибухонебезпечні предмети. Практична робота: ситуаційна гра «Дії під час пожежі». Практична робота: рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104» 300
Урок 20. Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі 304
Урок 21. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу 309
Урок 22. Дорога за несприятливих умов. Ознайомлення з дорожніми знаками. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Рух пішоходів заборонено», «Слизька дорога» 312
Урок 23. Залізничний переїзд. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Залізничний переїзд», «Одноколійна дорога» тощо. Встановлення зв’язку між ДТП і порушеннями правил дорожнього руху 315
Урок 24. Ти — пасажир 318
Урок 25. Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії 323
Урок 26. Небезпечні місця для розваг. Незнайомі люди. Тематичне оцінювання 326
Урок 27–28. Природні лиха: гроза, буря, землетрус, повінь 330
Урок 29. Безпечний відпочинок 335
Урок 30. Не дикі, але небезпечні. Практична робота: моделювання ситуації «Зустріч з незнайомою твариною» 340
Урок 31. Надання першої допомоги при укусах комах, порізах, кровотечі з носа, потраплянні смітинки в око 343
Урок 32. Увага й пам’ять. Практична робота: тренування уваги й?пам’яті 347
Урок 33. Спілкування у родині, з однокласниками, друзями 350
Урок 34. Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички. Правда і кривда 353
Урок 35. Творчість і здоров’я. Народні традиції здорового способу життя 355
4 клас 360
Орієнтовне тематичне планування 360
Розробки уроків 362
Урок 1. Складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Чинники здоров’я 362
Урок 2. Гуманне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. Практична робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами 367
Урок 3. Показники фізичного розвитку дитини. Вплив рухової активності на розвиток організму. Вплив постави, форми стопи на здоров’я. Практична робота: вивчення комплексу вправ для
формування постави та профілактики плоскостопості 372
Урок 4. Гігієна порожнини рота 375
Уроки 5–6. Складові їжі. Енергетична цінність їжі 377
Урок 7. Практична робота: вибір якісної їжі. Вибір корисної для здоров’я їжі 382
Урок 8. Загартовування. Способи загартовування 385
Урок 9. Традиції збереження здоров’я у сім’ї 390
Урок 10–11. Стосунки зі старшими й молодшими. Образливі слова й глузування. Знайомства з людьми. Вибір людей для спілкування. Практична робота: рольова гра «Будьмо знайомі!» 394
Урок 12. Поведінка учня. Безпека школяра. Правила поведінки учня під час шкільних масових заходів. Практична робота: вироблення правил поведінки 399
Урок 13. Негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я: куріння, вживання алкоголю, наркотичних і токсичних речовин 403
Урок 14. ВІЛ/СНІД. Шляхи зараження ВІЛ 408
Урок 15. Охорона здоров’я дітей у медичних закладах. Практична робота: моделювання ситуації «У шкільному медичному кабінеті» 410
Урок 16. Наодинці вдома 413
Урок 17. Безпека в побуті 418
Урок 18. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо 425
Урок 19. Безпека школяра. Правила поведінки учня під час шкільних масових заходів 428
Урок 20. Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи 431
Урок 21. Безпека руху пішоходів. Сигнали світлофора й регулювальника дорожнього руху 439
Урок 22. Види перехресть. Рух майданами 443
Урок 23. Перехід проїжджої частини дороги за різних умов, з домашніми тваринами 446
Урок 24. Перехід проїжджої частини дороги під час ремонту дороги. Групи дорожніх знаків 447
Урок 25. Автомобіль — джерело небезпеки на дорозі 452
Урок 26. Водії попереджають. Спеціальні машини 455
Урок 27. Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП) 458
Урок 28. Безпека велосипедиста. Обстеження велосипеда перед їздою 461
Урок 29. Аварії на підприємстві (з урахуванням місцевих умов). Рятувальні служби. Практична робота: виклик рятувальних служб 466
Урок 30. Позитивні та негативні емоції. Способи подолання негативних емоцій. Практична робота: моделювання ситуацій подолання негативних емоцій 471
Урок 31. Впевненість і самовпевненість 477
Урок 32. Самовиховання й самовдосконалення. Розвиток творчих здібностей 480
Урок 33. Воля людини. Вплив бажань і вчинків на здоров’я 483
Урок 34. Цінність і неповторність людського життя 486
Урок 35. Пізнаю себе. Практична робота: дослідницький
проект «Я — неповторний» 488
Література
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті