Назва: Психодіагностика учнів початкових класів
Автор: Тарасова Т.В.
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 75
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 1.91 mb
Мова: українська
На початку навчального року кожен вчитель замислюється над питанням:
«Як краще побудувати роботу з учнями?». А для того, щоб спланувати
діяльність, необхідно знати індивідуальні особливості психологічного,
фізіологічного і соціологічного розвитку кожної дитини окремо і класного
колективу в цілому. Слід пам'ятати, що не кожна дитина може піти до школи й
успішно навчатися. Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний.
До шкільного віку діти мають різний багаж досвіду: знання , уміння , навички ,
звички . Безсумнівно , що згодом кожна з них навчиться рахувати і читати ,
і навіть стане грамотною, але до вступу до школи важливіше мати не певні
сформовані навички, а здатність сприймати і засвоювати новий матеріал. У цій
ситуації стане в пригоді педагогічне діагностування. Діагностування полягає у
комплексному вивчені окремих учнів і класу в цілому.
Даний посібник містить підбірку тестів для визначення рівня розвитку
уваги, пам’яті та інших психічних процесів, а також форми індивідуальних
та інтерпретаційних бланків, протоколи досліджень та алгоритми роботи з
найбільш поширеними діагностичними методиками .