ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 1-4 класи


Музичне мистецтво. 2 клас (за підручником О. В. Лобової)


Назва: Музичне мистецтво. 2 клас (за підручником О. В. Лобової)
Автор: О. І. Золотарьова, Я. М. Раважба
Рік видання: 2013
Кількість сторінок: 80
Розмір файлу: 1.67 mb 
Формат файлу: .pdf
Мова: українська
 
Музичне мистецтво. 2 клас (за підручником О. В. Лобової)
Посібник складено згідно з чинною навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання за підручником О. В. Лобової «Музичне мистецтво. 2 клас», що рекомендовано МОНМСУ для використання у навчально-виховному процесі (Наказ № 718 від 18. 06. 2012).
 
Орієнтовні календарне планування та плани-конспекти 35 уроків на відривних аркушах із полями для нотаток допоможуть учителеві скласти власні поурочні плани, доповнивши пропонований матеріал своїми напрацюваннями.
 
Для вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів.
 
Змicт українською мовою
Орієнтовне календарне планування . . . . . . . . . . . . . . . 4
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  6
Орієнтовні плани-конспекти уроків . . . . . . . . . . . . . . . .  7
І семестр. Тема 1. Світ музичних творів . . . . . . . . . . . . . . . . .  7
Урок № 1. Музичні спогади про літо . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  7
Урок № 2. Що таке музика . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Урок № 3. Хто створює музику . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Урок № 4. Музика, яка не знала нот . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Урок № 5. Хто виконує музику . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок № 6. Вчимося слухати і чути . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Урок № 7. Десять завдань для перевірки знань . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
Урок № 8. Розповідає музика… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок № 9. Музика та природа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Урок № 10. Музика і казка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Урок № 11. Музика виражає . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Урок № 12. Музика виражає . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Урок № 13. Музика зображує . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Урок № 14. Музика зображує . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Урок № 15. Навіщо музиці «ім’я» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Урок № 16. Музичний калейдоскоп . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
ІІ семестр. Тема 2. Мова та розвиток музики . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 17. Мова музики чарівна . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 18. Музична мова… і розмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Урок № 19. Музична мова… і розмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Урок № 20. Які вони — музичні звуки? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Урок № 21. Ритм — музичний чарівник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
Урок № 22. Перетворення ритму . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
Урок № 23. Мелодія — це музики душа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Урок № 24. Сім сестриць-трудівниць . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
Урок № 25. Ритми та мелодії весни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Урок № 26. Де бували, що вивчали — знання свої перевіряли . . . . . . . . . . 61
Урок № 27. Брати-лади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок № 28. Брати-лади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Урок № 29. В царині гучно-тихої луни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Урок № 30. Повільно-швидко . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Урок № 31. Чарівні барви музики . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Урок № 32. Казкові тембри голосів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Урок № 33. Як розвивається музика . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Урок № 34. Звідки музика прийшла . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Урок № 35. Де бували, що вивчали — знання свої перевіряли . . . . . . . . . . 79
 
Содержание на русском языке
Ориентировочное календарное планирование. . . . . . . . . . . . . . . 4
Литература. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Ориентировочные планы-конспекты уроков. . . . . . . . . . . . . . . . 7
I семестр. Тема 1. Мир музыкальных произведений. . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Урок № 1. Музыкальные воспоминания о лете. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Урок № 2. Что такое музыка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Урок № 3. Кто создает музыку. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Урок № 4. Музыка, не знала нот. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Урок № 5. Кто исполняет музыку. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок № 6. Учимся слушать и слышать. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Урок № 7. Десять заданий для проверки знаний. . . . . . . . . . . . . . . . . 19
Урок № 8. Рассказывает музыка .... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок № 9. Музыка и природа. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Урок № 10. Музыка и сказка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Урок № 11. Музыка выражает. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Урок № 12. Музыка выражает. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Урок № 13. Музыка изображает. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Урок № 14. Музыка изображает. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Урок № 15. Зачем музыке «имя». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Урок № 16. Музыкальный калейдоскоп. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
II семестр. Тема 2. Язык и развитие музыки. . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 17. Язык музыки волшебый. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 18. Музыкальный язык ... и разговор. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
1Урок № 19. Музыкальный язык ... и разговор. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Урок № 20. Какие они - музыкальные звуки? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Урок № 21. Ритм - музыкальный волшебник. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
Урок № 22. Преобразование ритма. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
Урок № 23. Мелодия - это музыки душа. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Урок № 24. Семь сестриц-тружениц. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
Урок № 25. Ритмы и мелодии весны. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Урок № 26. Где бывали, что изучали - знания свои проверяли. . . . . . . . . . 61
Урок № 27. Братья-лады. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок № 28. Братья-лады. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Урок № 29. В царстве громко-тихого эха. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Урок № 30. Медленно-быстро. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Урок № 31. Волшебные краски музыки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Урок № 32. Сказочные тембры голосов. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Урок № 33. Как развивается музыка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Урок № 34. Откуда музыка пришла. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Урок № 35. Где бывали, что изучали - знания свои проверяли. . . . . . . . . . 79
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті