№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Вступ (1 год) |
|
1 |
Взаємозв’язок людини та природи |
|
|
Всесвіт і Сонячна система (10 год) |
|
2 |
Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт |
|
|
3 |
Сонячна система, її склад |
|
|
4 |
Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи |
|
|
5 |
Планети-гіганти |
|
|
6 |
Планети земної групи |
|
|
7 |
Теплові пояси Землі та їх вплив на природу |
|
|
8 |
Земля. Добовий і річний рух Землі |
|
|
9 |
Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря |
|
|
10 |
Молочний Шлях — наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт |
|
|
11 |
Перевір свої досягнення |
|
|
План і карта (7 год) |
|
12 |
Горизонт. Сторони горизонту |
|
|
13 |
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак |
|
|
14 |
Екскурсія. Вивчення лінії горизонту та орієнтування на місцевості з допомогою компаса |
|
|
15 |
План місцевості |
|
|
16 |
Масштаб |
|
|
17 |
Географічна карта, умовні знаки на карті |
|
|
18 |
Перевір свої досягнення |
|
|
Природа материків і океанів (21 год) |
|
19-20 |
Заселення людиною Землі. Чисельність населення Землі, її зміна |
|
|
21-22 |
Материки, океани і частини світу на географічних картах |
|
|
23 |
Природа океанів. Тихий океан |
|
|
24-25 |
Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океани |
|
|
26 |
Євразія — найбільший материк |
|
|
27 |
Рослинний і тваринний світ Євразії |
|
|
28 |
Африка — найспекотніший материк Землі |
|
|
29 |
Рослинний і тваринний світ Африки |
|
|
30 |
Північна Америка |
|
|
31 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
|
|
32 |
Південна Америка |
|
|
33 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
|
|
34 |
Австралія — найсухіший материк |
|
|
35 |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
|
|
|
36 |
Антарктида — найхолодніший материк |
|
|
|
37 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
|
|
|
38 |
Підсумковий урок за розділом «Природа материків і океанів» |
|
|
|
39 |
Перевір свої досягнення |
|
|
|
Природа України (21 год) |
|
|
40-41 |
Україна на карті світу. Карта України |
|
|
|
42 |
Форми земної поверхні України і свого краю |
|
|
|
43 |
Корисні копалини, їх види |
|
|
|
44 |
Природне паливо та його запаси в Україні |
|
|
|
45 |
Водойми України |
|
|
|
46 |
Озера і болота. Охорона водойм |
|
|
|
47 |
Чорне море |
|
|
|
48 |
Азовське море |
|
|
|
49 |
Навчальний проект «Водойми рідного краю, їхній стан та охорона» |
|
|
|
50 |
Ґрунт |
|
|
|
51 |
Природні зони України. Карта природних зон |
|
|
|
52 |
Мішані ліси (Полісся) |
|
|
|
53 |
Навчальний проект «Чому ліси називають “легенями планети”?» |
|
|
|
54 |
Лісостеп |
|
|
|
55 |
Степи |
|
|
|
56 |
Гори Карпати |
|
|
|
57 |
Кримські гори |
|
|
|
58 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір |
|
|
|
59 |
Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї?» |
|
|
|
60 |
Перевір свої досягнення |
|
|
|
Тіла і речовини (6 год) |
|
|
61 |
Тіла і речовини |
|
|
|
62 |
Агрегатні стани речовин та їхня зміна |
|
|
|
63 |
Будова речовин |
|
|
|
64 |
Властивості твердих тіл |
|
|
|
65 |
Властивості рідин і газів |
|
|
|
66 |
Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною |
|
|
|
|
|
|
|
|