№
з/п |
Тема уроку |
Дата |
Здоров’я людини |
ВСТУП. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
1 |
Здоров’я і розвиток |
|
2 |
Джерела здоров’я |
|
3 |
Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя |
|
Фізична складова здоров’я |
Розділ 1. ЗДОРОВЕ ТІЛО |
4 |
Працездатність і здоров’я. Практична робота. Вправи на підвищення працелюбності. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору |
|
5 |
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом |
|
6 |
Гігієна одягу та взуття |
|
7 |
Як захиститися від застуди. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу |
|
8 |
Здорове харчування |
|
9 |
Проблеми харчування. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням |
|
10 |
Підсумковий урок за розділом |
|
Соціальна складова здоров’я |
Розділ 2. СЕРЕД ЛЮДЕЙ |
11 |
Дружний клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел (української народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак») |
|
12 |
Дружна родина |
|
13 |
Як стати толерантним. Практична робота. Обговорення літературних джерел про толерантність |
|
14 |
Школа спілкування. Практична робота. Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу чи допомогу |
|
15 |
Як залагодити конфлікт. Практична робота. Моделювання ситуації мирного розв’язання конфліктів з однолітками |
|
16 |
Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота. Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції |
|
17 |
Комп’ютер і здоров’я |
|
18 |
Підсумковий урок за розділом |
|
Розділ 3. БЕЗПЕЧНЕ ДОВКІЛЛЯ |
19 |
Безпечний дім |
|
20 |
Пожежна безпека |
|
21 |
Обережно: газ! |
|
22 |
Безпека на дорогах |
|
23 |
Залізничний переїзд. Дорожні знаки |
|
24 |
Безпека надворі |
|
25 |
Відпочинок на природі |
|
26 |
Сам собі рятувальник |
|
27 |
Підсумковий урок за розділом |
|
Психічна і духовна складові здоров’я |
Розділ 4. ЗДОРОВИЙ ДУХ |
28 |
Характер людини. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв |
|
29 |
Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру |
|
30 |
Учись учитися. Практична робота. Вправи для тренування пам’яті та концентрації уваги |
|
31 |
Уява і здоров’я |
|
32 |
Учимося відпочивати |
|
33–34 |
Виконання проекту: «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо) * |
|