Назва: Інформатика 4 клас (О.В. Коршунова). Підручник за новою програмою (2015)
Автор: О.В. Коршунова
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 179
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 28.2 mb
Мова: українська
Календарне планування - http://superschool.com.ua/load/3-1-0-5644
Зміст
Любий четвертокласнику!
Повторення вивченого в 3 класі
§ 1. Повторюємо, що вже знаємо
операції над папками і файлами
§ 2. Створення та вилучення папок
§ 3. Копіювання та переміщення комп’ютерних об’єктів
§ 4. Виконання дій над комп’ютерними об’єктами
опрацювання тексту на комп’ютері
§ 5. Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора
§ 6. Правила введення тексту
§ 7. Редагування тексту
§ 8. Форматування тексту
§ 9. Копіювання і переміщення фрагментів тексту
§ 10. Вставлення зображень у текстовий документ
§ 11. Створення і збереження документа Microsoft Word
графічний редактор
§ 12. Калейдоскоп графічних інструментів . ....................................... 61
§ 13. Інструменти графічного редактора OOo4Kids Draw . ............. 69
§ 14. Створюємо орнаменти ................................................................. 72
§ 15. Створюємо написи в малюнках
Безпека дітей в інтернеті
§ 16. Безпечний Інтернет ....................................................................... 78
§ 17. Веб-сторінки для дітей ................................................................. 83
§ 18. Електронна скринька та електронне спілкування
§ 19. Електронне листування .............................................................. 92
§ 20. Етикет електронного спілкування .............................................. 97
висловлювання. алгоритми з розгалуженням і повторенням
§ 21. Середовище Скретч, що вже знаємо . ....................................... 101
§ 22. Істинні та хибні висловлювання ................................................. 108
§ 23. Алгоритм з розгалуженням ......................................................... 113
§ 24. Складаємо алгоритми з розгалуженням . ................................. 120
§ 25. Розв’язок задач у середовищі Скретч . ...................................... 125
§ 26. Алгоритми з повторенням ........................................................... 131
§ 27. Програмоване малювання .......................................................... 138
§ 28. Хитрощі Рудого кота .................................................................... 145
робота з презентаціями
§ 29. Комп’ютерна презентація, її об’єкти . ......................................... 151
§ 30. Плануємо презентацію ................................................................ 157
§ 31. Оживляємо презентації ............................................................... 159
§ 32. Створюємо презентацію . ............................................................ 164
Повторення вивченого ....................................................................... 169
Предметний покажчик