ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів іноземних мов » Методична розробка відкритого уроку "Час Різдва настає" (з німецької мови у 8 клас)
Методична розробка відкритого уроку "Час Різдва настає"
Victor_PasykДата: Понеділок, 19.08.2013, 21:53:09 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Тип уроку – формування мовленнєвих навичок, користування мовним матеріалом.
Тема: „Свята та звичаї”
Підтема: „Час Різдва настає”
Мета:
Практична:    ознайомити з новими лексичними одиницями (ЛО) з теми, формувати уявлення про зимові свята Німеччини, розвивати навички читання, аудіювання та мовлення.
Освітня:         сформувати навички роботи в групах над міні-проектом “Winterfeste”.
Розвиваюча:  розвивати мовну здогадку.
Виховна: виховувати повагу до традицій та свят іншого народу.
Соціокультурна компетентність: вміння розуміти іншомовні повідомлення та розповідати, і оцінювати інформацію про життя країни, мову якої вивчаємо.
Обладнання: підручник С. Сотникова „Hallo, Freunde!” 8(4). Харків „Ранок” – НТ, 2008. Комп’ютерне слайд – шоу з ЛО та звуковим супроводженням «Sido - Weihnachtslied», фото, учбовий фільм DW “Goldfieber”, атрибути новорічних та різдвяних свят, дидактичний та роздатковий матеріал.
Хід уроку

I. Початок уроку
1. Оргмомент:  Guten Tag! Ich bin Deutschlehrerin Debalzever Schule № 6. Ich bin froh, euch kennen zu lernen.
2. Мовленєва зарядка:
Üben wir heute unsere Aussprache und machen eine Mundgymnastik.
Ulli – in die Schule
Martin – in den Garten          } на доске
Thimo – in das Kino
-Wie geht es dir?                                             – O, danke schőn!
Wie geht es dir?                                                Es geht mir gut.
Mein lieber kleiner…                                       Ich gehe … in die Schule.
Діти повторюють за вчителем, при цьому змінюють лексичне наповнення.
II. Основна частина уроку
1. Подача нового матеріалу:
а) Пояснення правил роботи в групах.
Bevor ich unserer heutiges Thema mitteile, wollen wir die Regeln, die wir solcher Stunde folgen műssen, noch einmal wiederholen.
 Wűnsche anderen nur Gutes!
 Vertrаue!
 Gib keine Ratschläge!
 Sprich hier und jetzt!
 Seі freiwillig und aktiv!
 Sei ehrlich!
б) Оголошення теми:
Das Thema unserer Stunde heißt “Es weihnachtet schon”.
в) Ознайомити з новими ЛО:
Робота за підручником; с.88, ЛО, № 1 - читання в голос, мовна здогадка – Kalender.
співвідношення з атрибутом – віночок, свічка, печиво, подарунки, діяльнісним способом – anzűnden (підпалювати).
Показ слайд – шоу з новими ЛО у супроводі автентичної пісні „Weihnachtslied” у виконанні німецького співака „Sido”
г) Розповідь вчителя про зимові свята у Німеччині з використанням календаря свят зимових (на дошці) та атрибутів свят.
Liebe Freunde,  heute werden wir über Winterfeste Deutschlands sprechen. Sie beginnen seit den 1. Dezember und dauern bis zum Ende Februar. Aber sehen nur die an, die mit Weihnachten verbunden sind.
Seit den 1. bis zum 24. Dezember feiert man in Deutschland den Advent den Ankunft von Jesus Christus heißt. Symbole dieses Festes sind Adventskranz, Kalender, Kerze.
Am 6. Dezember ist das beliebteste Fest aller Kinder – der Nikolaustag.
Schon am 5. Dezember abends stellen die Kinder seine Schuhe vor der Tür, um ein Geschenk oder Ruten vom Nikolaus zu bekommen.
Am 25. – 26. Dezember feiert man in Deutschland das wichtigste Familienfest – die Weichnachten. Am 24. Dezember abends feiert man den Heiligen Abend.
Alle diese Feste sind kirchlich. Feiertage, die mit Bibel und Geburt von Jesus Christus verbunden sind.
Am 31. Dezember feiert man in Deutschland Silvester, und am 1. Januar – das Neujahr.
д) Організація роботи в групах:
Die Arbeit wird solcherweise organisiert. Wir wählen einer Leiter, Helfer, Sekretär, Maler und Vertragskünstler (визначаються лідери груп, які отримують значки з Різдвяним дідом).
Für jede richtig gemachte Aufgabe wird der Schüler einen Stern bekommen. Am Ende der Stunde wird es eure Note – für die ganze Gruppe und für die Personen. Die Nummer und die Reihenfolge sind mit Hilfe der ersten Aufgabe bestimmt.
2.
Завдання №1 – дешифрування тематичного слова, яке означає зимове свято або його символ
ключ до шифру – телефонна клавіатура з латинськими літерами :
(8266362286 – Tannenbaum, 43454422363 – Heiligabend, 238688757269 – Adventskranz, 64565287824 – Nikolaustag, 6385247 - Neujahr)
Послідовність розв’язання шифру визначає номер групи.

Завдання №2: «Sternwort» (знайти 5 слів з першою частиною Weihnachts-)
Розминка: скласти якнайбільше аналогічних слів.

Завдання №3: прочитати текст «Winterfeste» вголос (по 1 представнику від команди) (Учитель зупиняє за необхідності дає коментар або співвідносить текст з предметами та малюнками на демонстраційному столі)

Завдання №4: Читання мовчки про різдвяні звичаї в Україні та Німеччині (тест) на розуміння змісту прочитаного.

Завдання №5: Скласти свій міні-проект про одне з свят (завдання з дидактичною вправою «Матриця»). Робота займає до трьох хвилин, можливий звуковий супровід зі слайд-шоу.
Захист проектів – не більше трьох хвилин кожний.

Sekretär(-in)
Unsere Gruppe besteht aus 4(5) Personen. Ich bin Sekretär(-in).
 ist Leiter(-in)
 ist Helfer(-in)
 ist Maler(-in)
 ist Vortragskünstler(-in)

Leiter(-in)
Unser Project heißt “_________“.
„_______“ feiert man am __. Dezember/Januar. Das ist ein ______ Fest. (kirchliches/nationales). Die Merkmale(=Symbole) dieses Festes sind ________, ______ und _____. Es gibt auch besondere Bräuche (=Traditionen) zu diesem Fest. Wie zum Beispiel.(Знайти у тексті)



Helfer(-in)

Das ist ein Anagramm zu unserem Project.“__________“.

Maler(-in)
Das ist (sind) mein(e) Bild(er) zum Project. Ich habe ______ gemalt, denn _____ ist ein Symbol/ eine Tradition/eine Person dieses Festes.

Vortragskünstler(-in)
Mein Gedicht    heißt „______“.
Lied    ist von  (про)_____.

Завдання №6: Демонстрація відеоролику DW „Goldfieber“ (при наявності часу) Перевірка розуміння за тестовими завданнями.

Завдання №7: Дешифрування ключового слова для поздоровлення у вітальній листівці до Різдва, привітання будь-кого в класі за схемою.
Zum …() und zum neuen Jahr alles Gute!
Ein frohes und friedliches…()!
Herzliche..() und die besten Wünsche zum neuen Jahr!
Fröhliche…() und viel Glück und, Gesundheit im neuen Jahr!
Wir wünschen dir und deiner Familie frohe  …()!
Ich wünsche dir
Wir wünschen Ihnen … !
euch
Контроль – поточний після кожного завдання та підсумковий - наприкінці уроку.

ІІІ. Заключна частина уроку
1. Пояснення домашнього завдання: стор.88-89, №3, читати перекладати текст, тест - письмово в зошит, виготовити і підписати вітальну листівку до свята.
2. Підсумки уроку, оцінювання - словесне, як оцінка діяльності.
3. Систематизація матеріалу та висновки (Чому навчилися? Чи сподобалася робота? Що запам’ятали?)

Прикріплення: 7521467.jpg (5.5 Kb)
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів іноземних мов » Методична розробка відкритого уроку "Час Різдва настає" (з німецької мови у 8 клас)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті