Victor_Pasyk | Дата: П'ятниця, 02.08.2013, 22:21:49 | Повідомлення # 1 |
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| Тема: Свійські тварини Мета: Розширювати знання учнів про свійських тварин, їх значення для людини, догляд за ними. Розвивати пізнавальний інтерес, увагу, спостережливість. Виховувати уміння слухати товаришів. Хід заняття І. Привітання у колі. 1. Вірш читається з рухами. «Добридень, добридень, добридень!» - скажу. Як ранок настане, до школи біжу. Ось ручки, ось ніжки, а ось – голова. Ось ротик, ось носик, а тут є п’ята. 2. Гра «Привітання». 1 сплеск у долоні – привітання за дві руки. 2 сплески – плечем. 3 сплески – усім взятися за руки. - Приємно, що усі ви посміхаєтесь. Давайте сядемо зручно і почнемо працювати. ІІ. Робота з календарем. 1. Читання повідомлень (з дошки) Доброго ранку! Сьогодні 2 л…ого. Сьогодні чет… 2. Інтелектуальна розминка. - Чому «четвер» назвали так? - Який день тижня був позавчора? Буде взавтра? - Що ви знаєте про число 2? - Назвіть число, що передує числу 2? - Слідує за числом 2? - Чого на світі є по 2? - Хто, крім людей, може мати 2 ока, 2 вуха? ІІІ. Робота над темою. Презентація повідомлень. 1. Відгадування загадок про тварин. (Кінь, кіт, качка, собака, корова, свиня). - Що спільного між усіма цими тваринами? (Усі вони свійські) 2. Гра «Хто зайвий». Коза, ведмідь, кінь, верблюд. Муха, бджола, півень, баран. Вівця, індик, миша, порося. - Чому? 3. Презентація повідомлень учнями. Запитання. 4. Хвилинка-цікавинка. ⃰ Качки і гуси не бояться морозу. Вони можуть витримувати t - 110 ̊ C. ⃰ Бджола, повертаючись з «роботи», може нести стільки нектару, скільки важить сама. ІV. Підсумок заняття. 1. Гра «Домалюй тваринку». (Домашню) 2. Гра «Коло побажань». Хором з рухами. Друзям хочу побажати: Щоб були сильними. Якими? Ось такими! І розумними. Якими? Ось такими! А веселими якими? Ось такими! І щоб настрій був який? Ось такий!
|
|
| |