ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів української мови та літератури » Урок української мови на тему: "Другорядні члени речення"
Урок української мови на тему: "Другорядні члени речення"
Victor_PasykДата: Середа, 16.07.2014, 23:39:58 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Тема. Другорядні члениречення.

Мета: ознайомити учнів із другорядними членами речення, навчити визначати їх у реченні;

розвивати в учнів навички самостійної роботи;

виховувати любов до рідної мови.

Тип уроку: формування новихзнань, умінь і навичок.

Обладнання: підручник, навчальнітаблиці, електронний підручник.

ХІДУРОКУ

Неминайте ані титли,
Ніжетієї коми.
Т.Г.Шевченко

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Перевірка домашнього завдання(конкурс на кращу лінгвістичну казку).

2. Запитання до учнів.
Що таке підмет?
Що таке присудок?
Які ви знаєте види присудків?

3. Як розумієте епіграф до нашогоуроку?

III. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ

V. СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИНАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Колективна робота за підручником зелементами бесіди. Вправа 130 (усно).

Запитання до учнів

Для чого потрібна преса?
Хто і як працює над створенням періодичного видання.
Чому професія журналіста є завжди важливою? 
Скажіть, чи можна передати зміст тексту, ОСНОВНУ думку, використовуючи тільки головні члени речення?
Яка роль інших членів речення? Слово вчителя.

2. Слово вчителя.

Непоширені речення — це речення, які складаються тільки з граматичної основи (наприклад: Настала осінь).

Поширені речення — це речення, в яких, крім граматичної основи, є ще й другорядні члени речення (наприклад: Настала золота осінь),

А тепер ви спробуйте навести приклади поширених і непоширених речень.

3. Самостійна робота з таблицею«Другорядні члени речення». Вправа 132.

4. Робота біля дошки.

Завдання: записати речення, визначити головні і дру¬горядні члени речення, охарактеризувати речення.

Від заходу потягло тихесеньким свіжим вітерцем. (Розпов., неокл., односкл., пошир.)

Хата швидко сповнялась м'якими вечірніми тінями. (Розпов., неокл., двоскл., пошир.)

Зів'яли від нічних приморозків квіти біля хат. (Розпов., неокл., двоскл., пошир.)

5. Творча робота.

Завдання:
І: з поданих слів скласти речення і підкреслити в них усі члени речення.
Небо, боїться, не, чисте, ні, грому, блискавки, ні. (Чисте небо не боїться ні грому, ні блискавки.)

Ластівка, не, весну, робить, одна. (Одна ластівка весну не робить.)

Дощ, і, без, не, трава, росте. (Без дощу і трава не росте.)

Завдання II: поширити реченнядругорядними членами речення.
(Яка?) доріжка стелилася між (якими?) хлібами.
Сонце (на який час?) засліпило (кого?).
Листя падає (як?)
(Де?) запалав (який?) ранок.

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Опрацювати розділ «Другорядні члени речення» за електронним підручником, дати відповіді на тести.

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Бесіда з учнями.

Що називається додатком?
Що називається означенням?
Що називається обставиною?

VIII. ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник, § 15, написаи твір-мініатюру «Про що мріють дерева взимку».
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів української мови та літератури » Урок української мови на тему: "Другорядні члени речення"
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті