Victor_Pasyk | Дата: Середа, 16.07.2014, 23:07:09 | Повідомлення # 1 |
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
| Тема. Урок-гра. КВК забайками Л. Глібова.
Мета: зацікавити учнівтворчістю Л. Глібова; удосконалити навички виразного читання, уміння перевтілюватися в образи байок; сприяти розвитку компетентності; виховувати інтерес до влучного художнього слова, уміння розуміти його прихований зміст.
Тип уроку: урок-гра.
Обладнання: портрет Л. Глібова,збірка байок Л. Глібова, ілюстрації до творів байкаря.
Словник: бліцтурнір - бліц(блискавка, короткочасність), турнір (змагання).
Хід уроку І Вступне слово вчителя.
Дві команди - "Веселка", "Промінь". Першою починає гру команда за жеребкуванням. Привітання команд.
"Веселка". Команда наша бойова. Ми знаємо свої права. А щоб за вчинки не було огидно, Зустрінемо й поразку, й перемогу гідно.
"Промінь". Суперників ми поважаємо, Ігри чесної бажаємо. Міцні знання нам допоможуть. Хай найсильніші переможуть.
ІІ Бліцтурнір капітанів
Дати відповіді на запитання. - Хто такий байкар? - Що називається байкою? - Якою мовою пишуть байки? - Коли з явилися байки? - Що таке алегорія?
ІІІ Конкурс "Біографи"
- Де і коли народився Л. Глібов? - Яку освіту здобув Глібов? - Коли вийшла І збірка поета? - Ким працював Л. Глібов після закінчення ліцею? - Який творчий доробок Глібова? - Хто з українських композиторів поклав вірші Л. Глібова на музику?
ІV Конкурс читців.
"Щука", "Лисиця-жалібниця"
V Конкурс "Інсценування"
І команда - "Вовк і кіт" ІІ команда - "Муха і бджола"
VІ Конкурс ілюстраторів.
(коментування ілюстрацій)
VІІ Конкурс знавців народної творчості.
Назвати прислів'я з байок Л. Глібова. ("як муху задавлю", "як не мудруй, а правди ніде діти, кінців не можна поховать", " що, братику, посіяв, те й пожнеш", " а все-таки, катюзі, як кажуть, буде по заслузі", "усе народ, як бачите, такий, добрячий та плохий", "а віз і нині там".)
VІІІ Підведення підсумків.
ІХ Гра "Мікрофон"
Поки журі підбиває результати конкурсу, проводиться гра "Мікрофон" з вболівальниками. Діти відповідають на запитання "Який конкурс сподобався найбільше і чому?", "Чого вчать байки Л. Глібова?"
Х Узагальнення.
- Чи збагатили ви свої знання про творчість Л. Глібова?
ХІ Домашнє завдання.
Підготувати невеликий твір-розповідь від імені дійової особи улюбленої байки.
|
|
| |